Note fondée sur 313 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,8 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
2,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
La plage les alentours tout était beau et parfait la seule chose qui nous a dérangé était les plancher qui n’avais pas l’aire propre il était graisseux et il y a avait des tache de rouille sur le sol près des lit et le petit sauf tachée avec se sais pas quoi
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying and giving us such great feedback. We apologize for the inconveniences during your stay. We hope to welcome you back in the future.
par un voyageur
Super plage
Publié le 25 janv. 2018 sur HotelsTrès bien situé belle vue ...excellent pour le prix
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 janv. 2018 par Don, Gestion de l’hôtel
Thanks.
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Expedia
The room was horrible! We found a spider in the bed, the front door was so bad that light came in around the door. The gap was so big you could put you fingers in between the door and the frame. The crown molding was coming off wall. The gaps were huge. You could see wiring behind the molding. The baseboards were in terrible shape. Big hunks were missing. The lights near the bed didn't work. The ceiling fixture looked like it was going to fall from the ceiling. The floor was damaged, ironing board was present but no iron. This was the worst room I've ever seen. Don't be deceived by the pictures shown on their website. This place is terrible. Oh... there was a broken water pipe right outside our room spewing water the entire time we were there.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
We are sorry that we could not meet your expectations.
par un voyageur
The Served It's Purpose
Publié le 17 août 2024 sur HotelsThe most important thing was the staff Shamaya & Jeneira they were very professional & helpful and kind.
Our room was ok it was clean no odor we had penalty of towels & washcloths there were a few bugs (roaches). My personal feeling was the bed was to soft for me.
We had a side view of the ocean n a nice bench in front.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive review and kind words for our front desk staff. We appreciate you making us your hotel of choice in Myrtle Beach. We hope to welcome you back in the future.
par un voyageur
Publié le 16 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying. We are happy to know that we could have provided an excellent experience. We do hope to welcome you back in the future.
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us.
par un voyageur
Publié le 9 août 2024 sur Expedia
No hot water and unit was extremely dirty.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
We are sorry to hear that we could not meet your expectations.
par un voyageur
Publié le 2 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying. We appreciate the time you took to leave such excellent feedback. We do hope to welcome you back in the future.
par un voyageur
Publié le 1 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
We are sorry that we could not meet your expectations.
par un voyageur
Overall not horrible
Publié le 1 août 2024 sur HotelsIts was a nice location and not far from the besch at all. But the cleanliness and maybe some repairs to the building would be suggested. We did have a few roaches in our room which we know is common for the area so maybe some traps or exterminator should be an idea.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying. We appreciate the positive feedback. However, we do apologize for the inconveniences during your stay. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future.