Note fondée sur 923 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 24 déc. 2019 sur Hotels
Installations need refurbishment. Staff was not really welcoming.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 déc. 2019 par OP, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us at Ocean Park!. We appreciate your feedback.
par un voyageur
Publié le 6 août 2018 sur Expedia
Bel hôtel près de la plage, piscine très propre. Chambre très propre auussi. Seul hic, les chiens dans les chambres qui jappaient beaucoup
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2018 par Herb W. -GM, Gestion de l’hôtel
Merci pour la critique positive, nous sommes impatients de vous revoir!
par Jean claude
On choisira un autre endroit
Publié le 16 oct. 2017 sur HotelsStudio bien équipé, grande piscine et spa. Les serviettes ont été changé, pas de ménage et la poubelle n'a pas été vidée. On a tué 2 "bibittes" pas sûre de quelles sortes...Il semble y avoir autant de chiens que de clients, c'est un peu trop! Gros problème d'Internet.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 oct. 2017 par Anna Bowers, Gestion de l’hôtel
Merci d'avoir pris le temps de nous faire part de votre séjour. Nous sommes heureux d'apprendre que votre chambre était bien équipée mais sont désolés que vous ayez rencontré des problèmes de connectivité internet. Nous travaillons à y remédier grâce à un meilleur service Internet. Je suis également désolé que le nombre de chiens était un peu écrasant.
par luc
sur la plage, a distance de marche du centre.
Publié le 15 mai 2017 sur HotelsTous c'est bien passé, sauf quelques lacunes mineurs... wi-fi déficient, frigo très bruyant (on devais le débranché la nuit) .. et malgré que cette hotel est non -fumeur , les clients fumait sur leurs galeries donc on sentais la boucane très souvent,
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Vacasa Reviews Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for rating your stay, Shane! We hope to host you again in the future!
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Easy access to beach and parking spot
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Vacasa Reviews Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, Alex. We are thrilled to hear that you had an enjoyable visit and hope to host you again in the future!
par un voyageur
Publié le 15 août 2024 sur Expedia
Enjoy your holidays…
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Vacasa Reviews Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, Abdessamad. We are thrilled to hear that you had an enjoyable visit and hope to host you again in the future!
par un voyageur
Publié le 15 août 2024 sur Expedia
Like how house keeping doesn’t come in while you’ll out of the room. Staff was always on their cell phones, I turned in a lost phone and the staff said nothing! And the long 12 digit # codes you had to remember for the room, pool area and outside door was inconvenient. I had to take a net and clean a dead bird out of the pool and later had to clean the pool again from large pieces of plastic and hair floating. Staff was sitting at the indoor pool all day doing nothing! … And with no ramp access near , it was hard for wagons. And the dog area was very tiny. The smaller your vehicle is the better, Parking was very tight.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Vacasa Reviews Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, Terri. We appreciate you taking the time to share your concerns with us and apologize for missing the mark this time. Our local team has been made aware and we will focus on these points as areas to improve the experiences we provide. We hope for the opportunity to better impress you in the future!
par un voyageur
Nightmare
Publié le 13 août 2024 sur HotelsOur week stay there was horrible! We checked in Aug 3, 2024. The girl at the front desk was so rude. Got the code to our door to walk in to a studio room. Which we reserved a kitchenette. Went back downstairs to be told basically that we were out of luck because hotel was fully booked and a refund was not an option. The beds were literally like sleeping on springs. Our front door looked like it had been kicked in, lock was hanging. Plugged in a toaster(we brought it) to an outlet that throwed sparks and fell completely out and cut the electric off in our room. Called front desk to notify and took them 2.5 hrs to come and fix it. Hotel is beyond outdated. Our overall stay was a nightmare from day one. I wouldn’t recommend this hotel to anyone! I hate complaining but people need to know.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Vacasa Reviews Team, Gestion de l’hôtel
Crystal, we are sorry to hear you had a disappointing stay at our home and we apologize for the areas in which our service was lacking. We have passed your feedback to our local team and homeowner and they will take prompt action to address the concerns raised. We are grateful for the detailed feedback provided in the review, which will be instrumental in improving the overall quality of service provided in the future. We are committed to ensuring that all customers are satisfied with their experience and will take all necessary steps to ensure that the same issues do not occur again. We truly hope we can host you for a more comfortable stay in the future, thank you.
par un voyageur
Publié le 11 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Vacasa Reviews Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for rating your stay, Tim! We hope to host you again in the future!