Note fondée sur 750 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
77 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de Montréal

Voyage de golf

Publié le 22 nov. 2015 sur Expedia
Pour : Près terrain de golf et le prix
Contre : Meilleur service
Emplacement : Bord terrain golf donc jouer au golf
Hôtel correct sans plus ni moins mais service si il y a quelques choses (bain bouché) sans intérêt
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de france

Un nid douillet

Publié le 5 sept. 2015 sur Expedia
Pour : le confort de l'hébergement, une vraie petite maison avec toutes les commodités
Contre : ras
Excellent hébergement, je le conseille les yeux fermés. Petites maisons dans résidence. Bien équipées, spacieuses. Propre, agréable. Une voiture est indispensable. Dommage qu'il faille payer un supplément pour le wifi et l'accès à la piscine cependant.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juin 2024 sur Expedia
The staff was extremely rude and unprofessional. We arrived at the condo and it was completely unsanitary. We contacted the property manager and he was rude and basically said it was on Expedia. After talking to him further, he said they would provide a full refund but that Expedia needed to be the one to contact them. Expedia tried to contact them on my behalf and they wouldn't respond. I'm still working work Expedia and hope they will provide a refund for our inconvenience.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juin 2024 par Distribution Team, Gestion de l’hôtel
We are sorry to hear that your experience was not as anticipated. I can assure you that our staff is working tirelessly, to provide a great experience for all. Thank you for the feedback that you have provided.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 avr. 2024 par ND, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your positive feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 août 2023 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 juill. 2023 sur Expedia
Customer service is not professional, was looking more than 1 hours to find a building, finally the third times reach customer service the building number was provided incorrectly, inside the room the front door luck was missing, toilets out of order, room is very poor quality and doesn’t cost this money I paid. Don’t recommend anyone
4 sur 5
par un voyageur

Good

Publié le 22 mai 2023 sur Hotels
Villa was really nice. Master bedroom vent barely worked. Very little cold air came out of vent.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 avr. 2023 sur Expedia
This place is disgusting. We had a late check in so we had to stay 2 nighy but i demanded a refund the next day and we left. There is MOLD in the units dirty q tips and toilet paper on the floors. The dishwashers have dirty dishes that smelled like they hed been in there a month. Do not waste your money. Absolutly the worst place ever to stay. And to top it off i had to fight to get my money back. Absolutely the absolute worst place on the face of the earth. Also staff has nerve to say "well good luck finding a new place".....less then 5 min we had a new 2 bedroom ocean front room booked for cheaper then this nightmare. Stay away from this place at all cost.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 nov. 2022 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 nov. 2022 sur Hotels