Note fondée sur 839 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 29 août 2024
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Expedia
There was no one that cleaned our room each day or made up our bed, nor did anyone bring us fresh towels. Disappointing paying a resort fee and the expense and not one service to our room during our stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Social Media Support, Gestion de l’hôtel
Hi Stacey,We sincerely apologize for the lack of room service during your stay. Your feedback is important to us, and we’ll be addressing this with our team to ensure better service in the future. We apologize for the inconvenience and hope to have the opportunity to provide a better experience next time.Kind Regards,Social Media Support
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Social Media Support, Gestion de l’hôtel
Hi Paula,We appreciate you taking the time to leave us a 5-star rating! It pleases us to know you enjoyed an excellent vacation at Westgate Myrtle Beach, and we hope to welcome you back many times in the future.Best Wishes,Social Media Support
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Noisy, sheets were very dirty and hair in bathtub.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Social Media Support, Gestion de l’hôtel
Hi Jose,We’re truly sorry to hear about the issues you experienced during your stay. Cleanliness is a top priority for us, and it’s concerning that your room did not meet our standards. We appreciate you bringing this to our attention, and we’ll be addressing these concerns with our housekeeping team to ensure this doesn’t happen again. Thank you for your feedback, and we hope to have the opportunity to provide a much better experience in the future.Kind Regards, Social Media Support
par un voyageur
Excellent resort
Publié le 18 août 2024 sur HotelsExcellent resort, beachfront, great amenities and a very calm and welcoming atmosphere. The only drawback was the noise from the amusement park directly across the road from our room. Will definitely be saying here again!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par Social Media Support, Gestion de l’hôtel
Hi Benjamin,Thank you for your wonderful feedback! We’re thrilled you enjoyed our beachfront location, great amenities, and welcoming atmosphere. We apologize for the noise from the amusement park and appreciate your understanding. We look forward to welcoming you back for another stay!Kind Regards, Social Media Support
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par Social Media Support, Gestion de l’hôtel
Hi Mario,We are so glad to see you had a 5-star experience at our resort. We hope to see you back at the Westgate Myrtle Beach in the future for another impressive stay! Best Wishes,Social Media Support
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Muy limpio, excelente servicio!! Y gente muy agradable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Social Media Support, Gestion de l’hôtel
Hi Pablo,Gracias por tu comentario! Nos alegra saber que disfrutaste de un servicio excelente y de un ambiente tan agradable. También nos complace que hayas encontrado todo muy limpio. Esperamos recibirte de nuevo pronto.Kind Regards,Social Media Support
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Beautiful location.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Social Media Support, Gestion de l’hôtel
Hi David,Thank you for the kind words! We’re glad you enjoyed the beautiful location. We hope to welcome you back for another great visit soon!Kind Regards,Social Media Support
par un voyageur
Publié le 17 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Social Media Support, Gestion de l’hôtel
Hi LaToya,Thank you for your rating on the Westgate Myrtle Beach. We do wish we could have been able to impress you during your stay. We hope that you enjoyed some aspects of your time with us, and we hope to welcome you back in the future for a vacation that exceeds your expectations.Best Wishes,Social Media Support
par un voyageur
Publié le 17 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Social Media Support, Gestion de l’hôtel
Hi Adriane,Thank you very much for rating Westgate Myrtle Beach. We are glad you had a terrific stay and invite you to visit us again soon. Best Wishes,Social Media Support