Note fondée sur 32 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 31 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Hotel Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for your review and we look forward to your visit again.Iva DrašnarováHotel Manager
par un voyageur
Publié le 24 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 avr. 2024 par Iva Drašnarová Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Děkujeme za Vaše hodnocení a budeme rádi, když nás opět navštívíte.
par un voyageur
Publié le 3 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 avr. 2024 par Iva Drašnarová Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Jsme rádi, že jste u nás byli spokojeni a děkujeme za Vaše hodnocení.
par un voyageur
Publié le 13 févr. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 4 nov. 2023 sur Expedia
Very nice hotel with everything you might need. Friendly front desk employees who spoke English. Rooms are clean, roomy enough, lots of outlets, shower and toilet separate. Great location in main square with pedestrian area close and a castle directly behind for great trails and view. I wouldn’t hesitate to recommend this hotel.
par un voyageur
Publié le 12 juin 2023 sur Expedia
It was really fantastic! Everyone working was super friendly and helpful especially since we didn’t speak the language and had some transportation issues. They were then willing to help us figure things out. Highly recommend!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2023 par Iva Drašnarová Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind review and we are glad that you were satisfied with us. We are looking forward to your next visit.
par un voyageur
Publié le 14 janv. 2023 sur Hotels
par un voyageur
Guter Ort, gutes Hotel
Publié le 20 oct. 2022 sur HotelsWir hatten ein gutes Zimmer, was den Erwartungen entsprach. Allerdings gab es im Bereich der der Wanne mehrere Stellen mit schwarzem Schimmel. Auch wollte man anfangs ziemlich happige Gebühren für das Abstellen unserer Fahrräder in der Hotel-Garage. Das wurde nach Protest aber fallengelassen.
par un voyageur
Publié le 9 oct. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2022 par Iva Drašnarová, Hotel manager, Gestion de l’hôtel
Bohužel nejsme schopni dostatečně na toto nízké hodnocení reagovat, když nevíme, co se konkrétně hostům u nás líbilo a s čím nebyli spokojeni.
par un voyageur
Publié le 3 août 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2022 par Iva Drašnarová Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your visit and rating. We are glad you liked us.