Note fondée sur 210 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
82 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2019 sur Hotels
Chambre vieillissant, petit déjeuner soit disant continental.... je ne sais pas ce que cela veut dire....très moyen, au choix 3 types de céréales font 2 en rupture au bout de 3 jours et toujours vides au bout de 10 jours, gaufres assez bonnes, cupcake et „miniburger“ non mangeables... mais dans l‘ensemble propre et surtout proche de l‘universit
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2019 par Jay, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback and we appreciate your business.
5 sur 5
par un voyageur de Del Valle

Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
They are making renovations to the whole place but the rooms we had were already done and they were awesome the only complaint I had was the parking is kind of limited and the water pressure isn’t hard enough but other then that it was great
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Jay Patel , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your feedback with us! We're thrilled to hear that you enjoyed the newly renovated rooms and found them to be awesome. We truly appreciate your understanding regarding the ongoing renovations and are excited to enhance the overall experience for our guests.We apologize for the limited parking because of the on going renovations and the water pressure issue you've mentioned. Your comments will help us address these areas for improvement.We hope to welcome you back in the future to experience even more updates!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2024 sur Expedia
EVERYTHING
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Jay Patel , Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your wonderful review! We are thrilled to hear that everything was good during your stay. Your kind words truly motivate our team to continue providing the best experience possible for our guests.We hope to welcome you back soon for another enjoyable stay!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2024 sur Expedia
Nice property for our overnight stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Jay, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and we appreciate your feedback.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2024 par Jay, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and we appreciate your business.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juill. 2024 sur Hotels
From the outside, we were concerned as we drove up by the look/feel, but the rooms are fully remodeled and very nice.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2024 par Jay, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and we appreciate your feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2024 par Jay, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and we appreciate your business.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juin 2024 sur Expedia
over good, but looked like some people were living there
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juin 2024 par Jay, Gestion de l’hôtel
"Thank you for taking the time to share your feedback. We apologize if the appearance of the space gave the impression that it was being lived in. We take pride in maintaining a clean and welcoming environment for our guests, and we'll make sure to pay extra attention to this area in the future."
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juin 2024 sur Expedia
It was very clean, an older property but making upgrades. Safe location and close to SFA
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juin 2024 par Jay, Gestion de l’hôtel
"Thank you so much for taking the time to share your review! We're thrilled to hear that you found our property clean and appreciated the location, which is indeed close to Stephen F. Austin State University. We're also glad you noticed our efforts to make upgrades, as we're always looking for ways to improve and provide the best possible experience for our guests. We appreciate your feedback and hope to welcome you back again soon!"
5 sur 5
par un voyageur de Richardson

Publié le 15 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juin 2024 par Jay, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and we appreciate your business.