Note fondée sur 352 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
78 % des clients le recommandent
3,4 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2018 sur Hotels
Très bon séjour dans cet hôtel grâce à un accueil très sympathiqué. L’hotel est très bien situé dans la ville et possède une belle piscine.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2018 par Bill, Gestion de l’hôtel
Cher invité Nous vous remercions de votre récent commentaire 5 étoiles. Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour.Il est merveilleux que vous ayez pu profiter de notre piscine. Nous apprécions vos commentaires et nous sommes impatients de vous voir sur votre prochaine visite Cordialement,
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, We appreciate you choosing our hotel for your stay. Please feel free to reach out to us with any feedback you may have from your experience to help us improve our services.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Hector,We value your stay with us and hope that you had a pleasant experience overall. Please feel free to contact us directly with any further feedback you may have so we can address any concerns you encountered during your visit. We look forward to welcoming you back in the future for an improved stay.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
Beds were very comfortable. The one and only sink was stopped up, constantly encountered a few roaches in the room and spiders. Online the hotel allowed pets, but when we got there, that was not the case. This hotel could be a lot better with just a little bit more attention.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello krista,We appreciate your feedback regarding the comfort of the beds. For any concerns like sink issues or pests, we recommend reaching out to our management team directly so they can address them accordingly. Your comments will help us focus on areas needing improvement for a better guest experience in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Brooke,We are thrilled to hear that you had a fantastic stay with us! Your satisfaction is our top priority, and we hope to welcome you back soon for another amazing experience.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello June,We're delighted to hear that you had a pleasant stay with us! Should you have any further feedback to share, please don't hesitate to reach out to us. We look forward to welcoming you back soon!
2 sur 5
par un voyageur de Plano

Publié le 24 août 2024 sur Expedia
"Breakfast Included" is listed as an amenity. These managers offered very little compared to other Days Inn locations we have visited. There were only 8 small muffins and a few packages of instant oatmeal available. There was no fruit, yogurt, eggs, bacon or sausage, bread or bagels, milk or waffle making station as provided by other locations. Customers pay for and expect more when Days Inn lists this as an amenity. These managers provided a very poor level of service in this area, and did not represent the customer service we have received from other hotels in this chain.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Scott, We apologize for falling short of your expectations regarding the breakfast offerings during your stay. We appreciate your feedback and will share your comments with our team for further review and improvement. Your input is valuable to us as we strive to enhance our services to better meet our guests' needs and preferences.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Christina, We're sorry to hear that your experience did not meet your expectations. Please feel free to reach out to us with any further details about your stay so we can address any issues. We value your feedback and strive to improve.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello John D,We're thrilled to hear you had a fantastic stay with us! We look forward to welcoming you back soon for another wonderful experience at our hotel.