Appartement entier

Apartments Fiji

Hébergement 3.5 étoiles
Appartement 3,5 étoiles près de Marché de Namaka

Choisissez des dates pour afficher les prix

Galerie de photos de l’hébergement Apartments Fiji

Appartement luxueux, 1 chambre (Apartment 203) | Commodité de la chambre
Appartement luxueux, 1 chambre (Apartment 203) | Aire de séjour | Téléviseur à écran plat
Appartement luxueux, 1 chambre (Apartment 203) | 1 chambre, literie de qualité, bureau, fer et planche à repasser
Appartement luxueux, 1 chambre (Apartment 203) | 1 chambre, literie de qualité, bureau, fer et planche à repasser
Téléviseur à écran plat

Avis

5,4 sur 10 – 

Commodités populaires

  • Entretien ménager
  • Climatisation
  • Cuisine
  • Buanderie
  • Stationnement compris
  • Espace extérieur

Explorez la région

Map
24 Votualevu Road, Nadi
  • Marché de Namaka
    ‪3 min en voiture‬
  • Navala Village
    ‪8 min en voiture‬
  • Zip Fiji
    ‪23 min en voiture‬
  • Nadi (NAN-Aéroport international de Nadi)
    ‪4 min en voiture‬

Options de chambre

Appartement luxueux, 1 chambre (Apartment 203)

  • 70 m²
  • 1 chambre
  • 4 personnes
  • 1 très grand lit et 1 canapé-lit (double)

Appartement luxueux, 1 chambre (Apartment 202)

  • 70 m²
  • 1 chambre
  • 4 personnes
  • 1 très grand lit et 1 canapé-lit (double)

Appartement luxueux, 1 chambre (Apartment 204)

  • 70 m²
  • 1 chambre
  • 4 personnes
  • 1 très grand lit et 1 canapé-lit (double)

Appartement luxueux, 1 chambre (Apartment 205)

  • 70 m²
  • 1 chambre
  • 4 personnes
  • 1 très grand lit et 1 canapé-lit (double)

Hébergements similaires

À propos du quartier

Nadi

À proximité de l'aéroport.En séjournant à appartement à Nadi, vous serez à moins de 3 km de Marché de Namaka et à moins de 10 km de Navala Village. Naisoso Island et Plage de Wailoaloa se trouvent également à moins de 10 km.

À proximité

  • Marché de Namaka - 3 min en voiture
  • Plage de Wailoaloa - 9 min en voiture
  • Sources chaudes et piscines de boue de Sabeto - 15 min en voiture
  • Port Denarau - 17 min en voiture
  • Zip Fiji - 23 min en voiture

Transport

  • Nadi (NAN-Aéroport international de Nadi) : à 4 min en voiture

Restaurants

  • ‪Coffee Hub - ‬3 min en voiture
  • ‪Koko Nui - ‬4 min en voiture
  • ‪Bulaccino - ‬3 min en voiture
  • ‪Cuppa Bula (in Nadi Airport) - ‬3 min en voiture
  • ‪Grace Kitchen - ‬15 min à pied

À propos de cet hébergement

Hébergement entier

Vous aurez l’appartement entier pour vous et ne le partagerez qu’avec d’autres voyageurs de votre groupe.

Apartments Fiji

Appartement 3,5 étoiles près de Marché de Namaka
Apartments Fiji offers its guests a rooftop terrace, tour/ticket assistance, and laundry facilities. The front desk is open around the clock. Free self parking is available.
  • 4 guestrooms or units
  • Terrace on the roof
  • Self-service laundry
  • Tour and ticket information
Apartments Fiji possède 4 climatisées dotées de : eau embouteillée (gratuite) et cafetière-théière. L’ameublement des chambres comprend un canapé-lit lit double et un bureau. Les lits sont dotés de literie de qualité. Cet appartement confortable étoiles propose des unités d'hébergement avec cuisine ou cuisinette pourvue de : réfrigérateur grande capacité avec congélateur, surface de cuisson, four à micro-ondes et vaisselle et ustensiles.

La salle de bain comprend : douche et articles de toilette (gratuits). Un téléviseur à écran plat avec chaînes par câble. De plus, les chambres comprennent fer et planche à repasser et ventilateur de plafond. L'entretien ménager est assuré tous les jours.

Langues

Anglais

Commodités de l’hébergement

Stationnement et transport

  • Stationnement libre-service gratuit sur place
  • Stationnement accessible en fauteuil roulant disponible

Pour les familles

  • Séjour gratuit pour les enfants (consulter les détails)

Cuisine

  • Batterie de cuisine, vaisselle et couverts
  • Cafetière-théière
  • Four
  • Four à micro-ondes
  • Réfrigérateur grande capacité avec congélateur
  • Surface de cuisson

Chambres

  • Canapé-lit
  • Chambre
  • Lit d’appoint gratuit
  • Literie de qualité

Salle de bain

  • 1 salle de bain privée
  • Articles de toilette gratuits
  • Douche
  • Serviettes fournies

Lieux de séjour

  • Salle de séjour

Divertissement

  • Téléviseur à écran plat avec chaînes par câble

Espaces extérieurs

  • Terrasse sur le toit

Buanderie

  • Installations de buanderie

Espaces de travail

  • Bureau

Confort

  • Climatisation
  • Ventilateur de plafond

Animaux de compagnie

  • Animaux d’assistance seulement (animaux domestiques non acceptés)

Accessibilité

  • Si vous avez des besoins particuliers en matière d’accessibilité, veuillez communiquer avec l’hébergement à l’aide des renseignements contenus dans la confirmation reçue après la réservation.
  • Aucun ascenseur
  • Stationnement accessible en fauteuil roulant

Services et commodités

  • Assistance pour les excursions et les billets
  • Eau embouteillée gratuite
  • Entretien ménager (chaque jour)
  • Fer et planche à repasser

Points d’intérêt de l’endroit

  • À proximité de l’aéroport
  • Dans une zone commerciale
  • En zone rurale

Dispositifs de sécurité

  • Présence d’un détecteur de monoxyde de carbone non signalée (L’hôte n’a pas indiqué s’il y avait un détecteur de monoxyde de carbone dans l’hébergement; envisagez d’apporter un détecteur portable.)
  • Présence d’un détecteur de fumée non signalée (L’hôte n’a pas indiqué s’il y avait un détecteur de fumée dans l’hébergement.)

Information générale

  • 4 unités

Politiques

Arrivée

Arrivée de 11 h 30 à 10 h
L'arrivée tardive est octroyée selon la disponibilité.
Âge minimal pour l’enregistrement : 18 ans

Départ

L’heure limite de départ est 11 h.

Instructions spéciales pour l’enregistrement

L’hébergement facture 4 % pour les paiements par carte de crédit.
Cet hébergement ne dispose d’aucune réception.
Les clients doivent communiquer avec l’hébergement pour obtenir les instructions relatives à l’arrivée.
Pour prendre les dispositions nécessaires à votre enregistrement, veuillez communiquer avec l’hébergement au moins 24 aux coordonnées indiquées sur la confirmation de la réservation.

Animaux de compagnie

  • Les animaux de compagnie ne sont pas acceptés, à l’exception des animaux d’assistance.

Enfants et lits supplémentaires

  • Children are welcome.
  • Kids stay free! Up to 2 children 10 years old and younger stay free when using existing bedding.
  • Free rollaway/extra beds!
  • Cribs (infant beds) are not available.

Types de paiement

Renseignements importants

Frais

Les clients devront payer les frais suivants à l’établissement :

  • Dépôt en argent comptant : 100 FJD par nuit

Nous avons indiqué tous les frais dont l’hébergement nous a fait part.

Extras en option

Les frais et les dépôts indiqués ci-dessous seront facturés au moment de l’octroi du service, de l’arrivée ou du départ.

  • Les frais de carte de crédit sont assujettis à une surtaxe de 4 %.

Cette liste n’est peut-être pas complète. Les montants des frais et des dépôts peuvent changer et pourraient ne pas comprendre les taxes.

À savoir

Des frais par personne supplémentaire peuvent s’appliquer et varient selon les politiques de l’établissement.
Une pièce d’identité avec photo émise par le gouvernement et un dépôt en espèces, une carte de crédit ou une carte de débit pour couvrir les frais accessoires peuvent être requis à l’arrivée.
Les demandes spéciales sont sujettes à la disponibilité au moment de l’enregistrement et peuvent entraîner des frais supplémentaires. Les demandes spéciales ne peuvent pas être garanties.
Le nom du détenteur de la carte de crédit utilisée à l'arrivée pour payer les frais accessoires doit correspondre au nom principal de la réservation.
Cet hébergement accepte les cartes de crédit.
L’hôte n’a pas indiqué s’il y avait un détecteur de monoxyde de carbone dans l’hébergement; envisagez d’apporter un détecteur portable avec vous pendant le voyage.
L’hôte n’a pas indiqué s’il y avait un détecteur de fumée dans l’hébergement.
Les clients supplémentaires peuvent faire l'objet de suppléments, conformément à la politique de l'établissement.
Une pièce d’identité avec photo émise par le gouvernement et un dépôt en espèces, une carte de crédit ou une carte de débit pour couvrir les frais accessoires peuvent être requis à l’arrivée.
Les demandes spéciales dépendent de la disponibilité au moment de l’enregistrement. Elle ne peuvent être garanties et peuvent occasionner des frais supplémentaires.
    Cet hébergement est géré par un(e) hôte professionnel(le). L’offre d’hébergement est associée à des fins commerciales, professionnelles ou d’entreprise. Le nom du titulaire de la carte de crédit utilisée à l’arrivée pour payer les frais accessoires doit correspondre au nom principal associé à la réservation. Cet établissement accepte la carte Visa, la carte Mastercard et la carte American Express.

À noter

  • Jusqu’à 2 enfants de 10 ans et moins séjournent gratuitement dans la même chambre que leur partent ou tuteur s’ils utilisent les lits en place.
  • Seuls les clients enregistrés sont autorisés dans les chambres.

Hébergement également appelé

Apartments Fiji Apartment Nadi
Apartments Fiji Apartment
Apartments Fiji Nadi
Travellers Holiday Apartments Fiji Nadi
Apartments Fiji Nadi
Apartments Fiji Apartment
Apartments Fiji Apartment Nadi

Avis pour Apartments Fiji

Avis

5,4
Note de 10 – Excellent, d’après 2 avis sur 13.
Note de 8 – Bien, d’après 2 avis sur 13.
Note de 6 – Acceptable, d’après 2 avis sur 13.
Note de 4 – Médiocre, d’après 3 avis sur 13.
Note de 2 – Terrible, d’après 4 avis sur 13.

6,2/10

Propreté

5,6/10

Service et personnel

6,0/10

État et installations de l’hébergement

Avis

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : Confort de la chambre
Points faibles : Service et personnel
This property is showing for cheaper on booking.com but they say they never got my booking so I had to book through Expedia and paid more. The property is a lot nicer once you get inside. The balcony it states you have is the shared balcony that leads to the front door of your room. I thought it would be private. It would have been nice if there was a bigger dish washing rack for dishes, detergent to wash the dishes with and a fresh dish cloth. There was also no hot water which was really disappointing. It’s a little away from everything. There are little things that could make this place better. Even complementary sachets of tea and coffee etc. would be nice. The bed was comfy. Other than those issues I didn’t mind staying here. This place does have potential if someone put the effort in.
Séjour de 3 nuits en juin 2018

4/10 – Médiocre

Phoebe, Melbourne, Australia

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Run Down, No Staff, No Facilities
I have never arrived at a resort that the locals don't even know exist! We arrived by taxi to see that the exterior of the building is in shambles. There is not even a sign! The owner didn't even ask me for my name and just showed me to my room. We were not checked on once during the entire stay and they just left us to our own devices. When we left we didn't even know where to put the key as the whole place was locked up with no one home. We continually lost power and the water also turns off when the power is out. The place is eery and strange. If you stay here, make sure you hire a car as you will spend a fortune in taxi's getting too and from restaurants/activities if you are here for a while.
Séjour de 5 nuits en mars 2018

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Small block of self contained suburban apartments.
The apartment is located in the Suburb of Votualevu which is about 15 minutes drive from the Nadi Airport. It is located in the suburbs so you'll be living around the locals. The exterior appears as Works in progress, however the inside of the apartment is furnished really well with comfy bed, sofas, kitchen equipment, towels and Air-conditioning.
Séjour de 4 nuits en juin 2017

2/10 – Terrible

denim , waikerie

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
No idea we couldn't stay
It was hard to find. We went to check in and no one was there we called the phone number in the door and she said go upstairs. The lady in that apartment was asleep and said there was no water and didn't ask if we still wanted to stay. We left and I still don't know how to get my money back. In conversation with the property manager via email she said that we booked so late that theybdisnt have one to tell us, but they'd emailed to let us know (both untrue). It did look nice through the window.
Séjour de 1 nuit en juillet 2017

4/10 – Médiocre

john from Auckl, M

Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement, confort de la chambre
no internet or wifi the whole 7 days
no wifi or internet the whole time. i chose the place and that was one of the top five reasons why. Staff are very reliable and kind. Only one air con unit worked satisfactory. Room was nice and large. Kettle didn't work...boiled water on gas element. No toaster. Hot water shower worked only sometimes. Roosters and dogs barking wake u up early...u dont need an alarm clock.

4/10 – Médiocre

Rodney

Points faibles : Service et personnel, confort de la chambre
Watch out. It's not what it seems.
I'm always looking for gems when traveling and when I saw this property and read a few reviews I wanted to give it a try. Booked a couple of nights at the start of my biz trip into Fiji here. First, this place was extremely hard to find and there was no local number on website. When I called hotels.com I was placed on hold which resulted in all prepaid minutes being used up on cell phone. Their location on google map is off by almost 2 miles I'd say. Took me 1 1/2 hrs of speaking with locals and finally a tour company pointed me in right direction. Secondly, these apartments are located in an existing commercial building which looks very run down. I had request early check in which they'd agreed to but still have to wait 30 mins when I got there. No wonder they didn't put any pictures of the property on the web as it would scare all potential customers off. Thirdly, the interior was well set up and didn't look anything like the out side. But both my a/c & hot water didn't work which is major issues for me. The power and water also went out on Easter morning while I was in restroom so had to go to local McDonald's to do morning hygiene. They were suppose to move me to another room but that also didnt happen and when I came in late I had to wake up owner who seemed annoyed. All in all I ended up cancelling my 2nd booking here before I leave. Will not go back.

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Could Not Locate
We asked a taxi driver at Nadi Airport to take us to 'Apartments Fiji'. We had the address on our printed Expedia itinerary confirmation. The driver and many of the locals we asked, had no idea where the Apartments were and we could not locate it with the address provided. We tried to ring the hotel several times but they never answered. We gave up in the end and found another place to stay.

2/10 – Terrible

Damian , new Zealand

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Crap
We couldn't contact hotel before we left nz neither could Expedia, they told us to go anyway, so we flew to Fiji got to hotel which was closed!!! ,old car bodies out front rubbish everywhere nobody there, so after consoling my children who were very upset that we flew to another country and didn't have anywhere to stay I rang Expedia clocked up a $130. Ph bill while on hold so they could sort out a new hotel for us luckily the taxi company stayed with us for 2.5hrs until accommodation was sorted although I paid the taxi driver an extra $100 for waiting with us ,we also missed out on our first outing in fiji as it took so long to get accommodation so there goes another $300 dollars we couldn't get back ,we have received no contact from Expedia since then even though they said they would send us some type of voucher to be honest I won't be ever using Expedia again, also the add for hotel was misleading as it was nowhere near shops or anything for that matter and like I told them my wife has rheumatoid arthritis so we needed to be close to shops or town ,so good luck to anybody else using these services. A refund for all the drama and stress would have been nice

6/10 – Acceptable

traveller

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
modern apartments
apartment very modern, loved the huge flat screen t.v with the satelite. Only negitive the young australian boy and fijian girl need to behave more professional. rather being drunkards. thank you to the maid who is awesome in doing everything.

2/10 – Terrible

Damian, AUS

Points faibles : Propreté, service et personnel
Nice apartment that's too far from town
The rooms were well fitted out and very large for the rates paid. Unfortunately that is the only complaints that can be provided. The staff were terribly unhelpful. The rooms were dirty and full of roaches and mice. Do yourself a favour and stay at one of the well know resorts or a cardboard box on the side of the road.

10/10 – Excellent

Claudia

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Great Apartment!
We stayed 4 nights at this apartment. It is exactly the way you see in the pictures. It is a huge apartment with a large and fully equipped kitchen, a nice sitting area and bedroom. It's spotless. There are two grocery stores and a bakery in walking distance and if you want to go into town you can catch the bus more or less in front of the apartment. The owner lives in the same building and you can talk to him after office hours. During the day, someone from the office will answer all your questions. They also arranged a rental car at a very good price for us. The only thing that we missed a bit was that there is no possibility to sit outside. Other than that it's the perfect place to stay.

8/10 – Bien

tab, TR

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Apartment the feels of a 5 start hotel
Don't judge the book by its cover. Outside of the building still getting updated. But the inside of the apartment is brand new with latest and modern fitout. All equipment is excellent including 2 airconds 2 tvs with satellite channels which has heaps of movies in to watch for the family, very high ceilings with all led lighting looks amazing at night. Kitchen is excellent with all appliances that you need and cook with for few weeks!! Shower and toilet is very clean and spacious. It was our first time staying here and we loved it. A bit hard to find the building as it doesn't say apartments Fiji on there so we drove around for a while looking for it. We will defentily be back to stay there in the future as its in a quite peaceful neibourhood away from the main steets. Shops are very close by as well so it's convenient when you need groceries. Well worth the money and once the outside of the buidling is renovated it will be excellent place.

10/10 – Excellent

Cherry, BNE

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
close to the airport, easy to get around
We had a great experience at this apartment. People there a extremely friendly. We stayed on the second floor, there is no lift, so everyone helped with the luggage. The place is worth the value too, full furnished kitchen has everything you need. 2 air conditions keep the heat away. Cable TV to entertain the kids. Although the internet is not super fast, but at least we were able to check Facebook, mailbox and browsing. The staff are very helpful and friendly. Our flight was very early in the morning, they helped us to organise transport to the airport.