Note fondée sur 194 évaluations de clients

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3,1 sur 5
63 % des clients le recommandent
3,3 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur de Loin des belles plages

Publié le 30 oct. 2018 sur Expedia
Il a fallu ecrire un message afin que notre xhambre soit nettoye c est bien domage
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 nov. 2018 par RM, Gestion de l’hôtel
Thank you for the comments as this helps us in improving our guest service
3 sur 5
par flo de Nouvelle calédonie

hôtel correct pour le prix

Publié le 7 mai 2014 sur Hotels
le sol de la chambre était toujours poussiéreux même après le ménage. La piscine pas très bien entretenue. Le bruit des avions qui passent juste au dessus de l'hôtel était dérangeant à l'extérieur mais les chambres sont bien insonorisées. Dommage qu'il soit éloigné de la plage d'autres commodités, nous pensions être plus proche. Mais dans l'ensemble c'est un hôtel correct pour le prix.
4 sur 5
par un voyageur de WALLIS

tres bonne qualité prix

Publié le 26 juill. 2013 sur Hotels
Dommage de ne pas avoir de navette en arrivant et repartant de l’hôtel. Bruit supportable au décollage des avions.Heureusement ce n'est ni Roissy ni Orly. Appartement intéressante pour famille nombreuse .3 salles d'eau et wc pour 6 couchages.
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 sept. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2024 sur Expedia
Overpriced @$220 night worth maybe $150 only @ best ! Won’t b goin Fiji in future anytime soon !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par SP, Gestion de l’hôtel
Dear Kenneth We sincerely apologise for not meeting your expectations.Your comments are important to us and we will improve from this. Vinaka
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 sept. 2024 sur Wotif
Old and tired, needs a lot of maintenance and good clean…the staff were lovely and 24hr desk and security guard on site were very reassuring as a single traveler. Good location, short walk to bigger hotels with restaurants and supermarket.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par SP, Gestion de l’hôtel
Dear Amber , thank you for your review as this will help us improve. We are happy that you liked the Staff and location. Vinaka
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Wotif
The property needs a make over, structural maintenance and new furniture. The beds were old and the pillows lumpy. The TV was from the 80's.The sheets and towels were surprising clean and new. The roof leaked in my bedroom causing wet pillows, mattress etc. It created a powerful mould smell in the room. The ceiling fans were so old and noisy to be rendered useless but the air-conditioning in the main bedroom was new and worked well. Some staff were excellent but others very unprofessional, unhelpful and rude. The location was fine but until the basics are fixed, I'd recommend booking somewhere else.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par SP, Gestion de l’hôtel
Dear Denise We sincerely apologise for not meeting your expectation and thank you for the constructive comments regarding our hotel facilities & amenties, we have taken measures to address this. Your comments are important to us as this helps us improves our customer satisfaction level. Vinaka
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Expedia
This property had no restaurant or bar which had been closed since covid. It had no outdoor furniture around the pool. It had no internet (or the staff were reluctant to give out the codes). The phone did not work. The walls were paper thin. The location was poor with a long walk to find food. No shuttle transport. The staff did their best but could not help much. The hotel should be prosecuted for false advertising! Do not stay there.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par SP, Gestion de l’hôtel
Dear Diana We sincerely apologise for not meeting your expectation and thank you for the constructive comments regarding our hotel facilities & amenties, we have taken measures to address this. Your comments are important to us as this helps us improves our customer satisfaction level
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Expedia
No greetings or complement from staff upon arrival,staff was busy doing other work,just asked name and gave a form to fill.3 days of stay there,not a single day of room service.Used the same towels entire stay.Had to ask for everything we needed,coffee,sugar extra towels for floor and hands. No pool towels provided,had to take same ones to the pool. Liked the property and the setup,really nice pool. Staff and management needs a lot of training in guest and customer service .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par SP, Gestion de l’hôtel
Dear Kapil We sincerely apologise for not meeting your expectations.Your comments are important to us and we will improve from this. Vinaka
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
Okay