Note fondée sur 85 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
87 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur de Laguna

Publié le 9 mars 2020 sur Expedia
Hotel was very clean & has very courteous staff. Good food too!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mars 2020 par Joanne, Gestion de l’hôtel
Dear Ms. Martha, Greetings from The Carmen, Downtown Naga's Boutique Hotel! I appreciate your positive feedback about our hotel. We do take pride in catering to our guests’ needs the best way we can. If you’re traveling to our area again soon, don’t hesitate to call us. Take care!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 janv. 2020 sur Expedia
Strong water pressure in the bathroom.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 janv. 2020 par Joanne, Gestion de l’hôtel
Dear Ma'am/Sir, Greetings from The Carmen, Downtown Naga's Boutique Hotel! Thank you for taking the time to give your feedback. We’re sorry to hear the rooms weren’t up to the standard you’ve come to expect from us. We will address this issue with our housekeeping staff to ensure this won’t happen again. Best regards!
4 sur 5
par un voyageur

pricey

Publié le 8 janv. 2020 sur Hotels
The hotel prices is too expensive. You can can a better hotel at a lesser price.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 janv. 2020 par Jorgina Galvo, Gestion de l’hôtel
Dear Ms. Charito, Thank you for taking the time to write your review, your comments are very much valued. Our commitment to our guest will continue, and will surely improve more in any aspect. We look forward to seeing you on your next visit. Best Regards!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 janv. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 janv. 2020 par Joanne, Gestion de l’hôtel
Dear Ma'am/Sir, Greetings from The Carmen, Downtown Naga's Boutique Hotel! Thank you for your review and choosing our hotel. We’re happy that you enjoyed your stay and we’re looking forward to having you again as a guest in our hotel. Take care!
4 sur 5
par un voyageur

Der Lack ist ab

Publié le 25 nov. 2019 sur Hotels
Wir waren zwecks Familienbesuch nun das dritte Jahr in Folge in diesem Hotel und am ersten Eindruck hat sich nichts geändert: Lage und Service sind top, aber der Zustand wird aufgrund der bescheidenen Bausubstanz leider nicht besser. Dabei wäre schon mit kleinen Maßnahmen große Wirkung zu erzielen: Hier und da ein paar Striemen an den Wänden übermalen, Silikonfugen im Bad austauschen usw. Auch für den Austausch von Handtüchern und Bettwäsche wäre es höchste Zeit - denn die sind mittlerweile eher grau als weiß. Mit der Sauberkeit waren wir dieses Jahr erstmals nicht zufrieden, vor allem im Kleiderschrank und im Schrank unter dem Waschbecken war es echt dreckig. Nicht zuletzt mangels Alternativen werden wir dieses Hotel aber wohl trotzdem wieder buchen, zumal bereits mit ersten Renovierungsmaßnahmen begonnen wurde und wir hoffen, dass es damit wieder bergauf geht.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 nov. 2019 par Jorgina Galvo, Gestion de l’hôtel
Dear Ms. Stefan, Thank you for taking the time to share your review with us. We appreciate your valuable feedback as it helps us identify the areas we can improve the guest experience. We apologize for the shortcomings you experienced and we’re currently taking steps to upgrade our facilities. Our commitment to our guest will continue, and will surely improve more in this aspect. We look forward to seeing you on your next visit. Best Regards!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 nov. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 janv. 2020 par Joanne, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Brandon, Good day! Thank you for your rating. Our staff members strive their best to provide quality customer service that our guests expect. Our commitment to our guest will continue, and will surely improve more. We look forward to seeing you on your next visit. Best Regards!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 oct. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2019 par Joanne, Gestion de l’hôtel
Dear Ma'am/Sir, Thank you for your review and choosing our hotel. We’re happy that you enjoyed your stay and we’re looking forward to having you again as a guest in our hotel.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 sept. 2019 sur Expedia
NEARBY CHURCH
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2019 par Joanne, Gestion de l’hôtel
Dear Ma'am/Sir, Good day. Thank you for your review and choosing our hotel. I'm glad you enjoyed your experience at our downtown location. Looking forward to seeing you again soon. Thank you.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 sept. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 sept. 2019 par Joanne, Gestion de l’hôtel
Dear Ma'am/Sir, Good day. I appreciate your positive feedback about our hotel. We do take pride in catering to our guests’ needs the best way we can. If you’re traveling to our area again soon, don’t hesitate to call us. Thank you.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 sept. 2019 sur Hotels
Aircon was noisy
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2019 par Joanne, Gestion de l’hôtel
Dear Ms. Minerva, Thank you for taking the time to give your feedback. We’re sorry to hear the rooms weren’t up to the standard you’ve come to expect from us. We will address this issue with our concerned staff to ensure this won’t happen again. Thank you.