Note fondée sur 10 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,7 sur 5
100 % des clients le recommandent
2,0 Propreté de la chambre
2,3 Service et personnel
2,0 Confort de la chambre
1,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 oct. 2018 sur Hotels
L’accueiln’a Pas été chaleureux. Impossible de payer avec la carte donc comptant. La réception a conservé un dépôt de garantie! Il a fallu que je le demande en quittant! Salle de bain avec moisissure.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 mai 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Worst Experience booking through Hotels.com

Publié le 26 déc. 2023 sur Hotels
Me and my wife had to checkout of the hotel because the hotel did not meet the standards mentioned at Hotels.com. Bathroom and beds were dirty with spots and spit on walls. It was a “smoking” room and I could smell the smoke and saw the ashtray. I did not stay in the hotel and request for a FULL REFUND ASAP !!!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 févr. 2023 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 oct. 2022 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 janv. 2020 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Very Bad Experience

Publié le 31 déc. 2019 sur Hotels
After paying nearly Rs 20K for 2 nights, the hotel staff informed us that the rooms are not available. This was after we had reached the hotel in the night with a confirmed booking and having made 100% payment. They arranged for our stay at a lodge opposite the hotel and did not even refund us any money.
2 sur 5
par un voyageur

All cash deal / terrible as we did not get GST bi

Publié le 30 déc. 2019 sur Hotels
While the rooms were OK , it was overpriced fro the facilities provided . On top of it , they only accepted cash with no Invoice . This is terrible . I could not claim as expenses in absence if GST bill
1 sur 5
par un voyageur

Very bad service

Publié le 2 févr. 2019 sur Hotels
It’s up to you to accept or not, so far I’ll booked so many hotels thru your apps, but this worse. No hot water, bathroom looks ugly, beds are same like lodge types.
4 sur 5
par un voyageur de Kerala

Publié le 30 janv. 2019 sur Expedia
It is nearby everything .walkable distance to every destination
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 janv. 2019 par Reservation , Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for choosing Hotel Sri Devi Kanyakumari as your preferred choice of accommodation. We take great pleasure in thanking you for writing a review . Our team is delighted to hear that you are very much satisfied with the hotel’s location, staff service and guest room environment. Once again, thank you for your time and we look forward in welcoming you back with another wonderful stay at Hotel Sri Devi Kanyakumari soon