The Gopinivas Grand

Hébergement 3.5 étoiles
Hôtel 3,5 étoiles est tout indiqué pour découvrir Kanyakumari

Choisissez des dates pour afficher les prix

Les mois affichés sont November 2024 et December 2024.
novembre 2024
décembre 2024

Galerie de photos de l’hébergement The Gopinivas Grand

Chambre Deluxe double | Literie de qualité, couette en duvet, ameublement unique
Façade de l’hébergement
Réception
Literie de qualité, couette en duvet, ameublement unique
Entrée de l’hébergement

Avis

5,6 sur 10 – 

Commodités populaires

  • Piscine
    Piscine
  • Gym
    Gym
  • Déjeuner compris
    Déjeuner compris
  • Réception ouverte 24 heures
    Réception ouverte 24 heures
  • Stationnement compris
    Stationnement compris
  • Entretien ménager
    Entretien ménager

Explorez la région

Map
Near Seashore East Car Street, Nagercoil, Tamil Nadu, 629702
  • Bhagavathy Amman Temple
    1 min à pied
  • Temple de Kumari Amman
    3 min à pied
  • Tsunami Monument
    3 min à pied

Options de chambre

Suite familiale

  • 4 personnes
  • 1 lit double

Chambre triple supérieure

  • 3 personnes
  • 1 lit jumeau

Chambre Standard (Non A/C)

  • 14 m²
  • 4 personnes
  • 1 lit double

Chambre supérieure

  • 18 m²
  • 2 personnes
  • 1 lit double

Chambre supérieure double

  • 2 personnes
  • 1 lit jumeau

Chambre triple Standard

  • 3 personnes
  • 1 lit jumeau

Chambre Standard double ou avec lits jumeaux

  • 2 personnes
  • 1 lit jumeau

Chambre Deluxe double

  • 4 personnes
  • 1 lit double

Hébergements similaires

À propos du quartier

Kanyakumari

Séjour au centre-ville.En séjournant à hôtel à Kanyakumari, vous serez à quelques pas de Bhagavathy Amman Temple et à 5 minutes de marche de Temple de Kumari Amman. Tsunami Monument et Mémorial de Gandhi se trouvent également à moins de 1 km.

À proximité

  • Bhagavathy Amman Temple - 1 min à pied
  • Temple de Kumari Amman - 3 min à pied
  • Tsunami Monument - 3 min à pied
  • Plage de Kânyâkumârî - 10 min à pied
  • Mémorial de Vivekananda - 12 min à pied

Transport

  • Gare de Kanniyakumari : à 14 min de marche

Restaurants

  • ‪Hotel Triveni - ‬5 min à pied
  • ‪The Curry - ‬3 min à pied
  • ‪The Ocean Restaurant - ‬4 min à pied
  • ‪The Wave Bar - ‬3 min à pied
  • ‪Sangam Restautant - ‬5 min à pied

À propos de cet hébergement

The Gopinivas Grand

Hôtel 3,5 étoiles est tout indiqué pour découvrir Kanyakumari
The Gopinivas Grand offers its guests a fitness center and a seasonal outdoor pool. There's a restaurant on site, as well as a snack bar/deli. Free breakfast is served. Public spaces have free WiFi.

A business center and limo/town car service are available. A rooftop terrace, multilingual staff, and tour/ticket assistance are also featured at The Gopinivas Grand. Self parking is free.

Smoking is allowed in designated areas at this 3.5-star Kanyakumari hotel.

  • 1 building
  • 70 guestrooms or units
  • 4 levels
  • Breakfast available (free)
  • Deli
  • Terrace on the roof
  • Business facilities
  • Dry cleaning
  • Self-service laundry
  • Front desk (24 hours)
  • Express check-in
  • Express check-out
  • Staff is multilingual
  • Storage area for luggage
  • Front-desk safe
  • Car service
  • Tour and ticket information
  • Concierge
  • Newspapers in lobby (free)
  • Television in lobby
  • Bellhop
  • Elevator
  • Smoking in designated areas
  • Dining venue
The Gopinivas Grand propose 70 chambres dotées de : journaux (gratuits) et eau embouteillée (gratuite). Ces chambres avec coin salon distinct sont agrémentées d'un ameublement unique. Les lits sont faits avec d'une couette en duvet et literie de qualité. Un téléviseur ACL avec chaînes spécialisées par satellite.

Les clients peuvent accéder à Internet gratuitement par une connexion sans fil. De plus, les chambres comprennent cafetière-théière et articles de toilette (gratuits). Commodités fournies sur demande : fer et planche à repasser et séchoir à cheveux. Le service de préparation de lit est offert en soirée et le service d'entretien ménager est assuré tous les jours.

Langues

Anglais, hindi

Commodités de l’hébergement

Pour les familles

  • Buanderie
  • Casse-croûte/épicerie fine
  • Chambres insonorisées
  • Lit d’appoint
  • Piscine extérieure en saison

Internet

  • Disponible dans toutes les chambres : Wi-Fi gratuit
  • Disponible dans certaines aires communes : Wi-Fi gratuit

Stationnement et transport

  • Service de limousine ou de voiture urbaine
  • Stationnement libre-service gratuit sur place
  • Stationnement accessible en fauteuil roulant disponible

Repas et boissons

  • Déjeuner gratuit
  • Casse-croûte/épicerie fine
  • Un restaurant

Accessibilité

  • Si vous avez des besoins particuliers en matière d’accessibilité, veuillez communiquer avec l’hébergement à l’aide des renseignements contenus dans la confirmation reçue après la réservation.
  • Ascenseur
  • Chemin de circulation accessible en fauteuil roulant
  • Stationnement accessible en fauteuil roulant

Commodités de la chambre

Divertissement

  • Téléviseur à écran ACL avec chaînes spécialisées par satellite

Chambre

  • Couette en duvet
  • Lit d’appoint
  • Literie de qualité

Salle de bain

  • Articles de toilette gratuits
  • Salle de bain privée
  • Sèche-cheveux (sur demande)

Repas et boissons

  • Cafetière-théière
  • Eau embouteillée gratuite

Autres

  • Chambres insonorisées
  • Coin salon distinct
  • Fer et planche à repasser sur demande
  • Journaux quotidiens gratuits
  • Mobilier distinct
  • Ventilateur de plafond

Politiques

Arrivée

Arrivée à partir de midi
Arrivée express
Âge minimal pour l’enregistrement : 18 ans

Départ

L’heure limite de départ est midi.
Départ express

Instructions spéciales pour l’enregistrement

Le personnel de la réception accueillera les clients sur place.

Méthodes d’accès

Portier

Animaux de compagnie

  • The Gopinivas Grand n’accepte pas les animaux de compagnie ni les animaux d’assistance.

Enfants et lits supplémentaires

  • Children are welcome.
  • Rollaway/extra beds are available.

Types de paiement

Renseignements importants

Frais

Les clients devront payer les frais suivants à l’établissement :

  • Dîner de veille du Jour de l’An (31 décembre), par adulte : 750.00 INR
  • Tarif du dîner de la veille du Jour de l’An (31 décembre) - enfant : 750.00 INR

Nous avons indiqué tous les frais dont l’hébergement nous a fait part.

À savoir

Des frais par personne supplémentaire peuvent s’appliquer et varient selon les politiques de l’établissement.
Une pièce d’identité avec photo émise par le gouvernement et un dépôt en espèces, une carte de crédit ou une carte de débit pour couvrir les frais accessoires peuvent être requis à l’arrivée.
Les demandes spéciales sont sujettes à la disponibilité au moment de l’enregistrement et peuvent entraîner des frais supplémentaires. Les demandes spéciales ne peuvent pas être garanties.
Cet hébergement accepte les cartes de crédit.
Veuillez noter que les normes culturelles et les politiques relatives aux clients peuvent être différentes selon le pays et l'établissement. Les politiques énoncées sont définies par l'établissement.
Les clients supplémentaires peuvent faire l'objet de suppléments, conformément à la politique de l'établissement.
Une pièce d’identité avec photo émise par le gouvernement et un dépôt en espèces, une carte de crédit ou une carte de débit pour couvrir les frais accessoires peuvent être requis à l’arrivée.
Les demandes spéciales dépendent de la disponibilité au moment de l’enregistrement. Elle ne peuvent être garanties et peuvent occasionner des frais supplémentaires.
    Cet hébergement est géré par un(e) hôte professionnel(le). L’offre d’hébergement est associée à des fins commerciales, professionnelles ou d’entreprise. Cet établissement accepte la carte Visa, la carte Mastercard, la carte American Express, la carte Diners Club et la carte JCB International.

À noter

  • Conformément à la loi locale, les couples pourraient ne pas pouvoir partager une chambre s’ils ne sont pas mariés. Les clients doivent présenter une preuve de mariage si l’établissement le demande.
  • Une réservation est requise pour les services de massage. Pour réserver, communiquez avec l’hôtel avant votre arrivée à l’aide des coordonnées indiquées dans la confirmation de votre réservation.
  • Les animaux de compagnie et les animaux d’assistance ne sont pas autorisés sur place.

Hébergement également appelé

Gopinivas Grand
Gopinivas Grand Hotel
Gopinivas Grand Hotel Kanyakumari
Gopinivas Grand Kanyakumari
The Gopinivas Grand Hotel
Gopinivas Grand Hotel Nagercoil
Gopinivas Grand Nagercoil
Hotel The Gopinivas Grand Nagercoil
Nagercoil The Gopinivas Grand Hotel
The Gopinivas Grand Nagercoil
Gopinivas Grand
Hotel The Gopinivas Grand
Gopinivas Grand Hotel
Gopinivas Grand Nagercoil
The Gopinivas Grand Nagercoil
The Gopinivas Grand Hotel Nagercoil

Avis pour The Gopinivas Grand

Avis

5,6
Note de 10 – Excellent, d’après 3 avis sur 38." "
Note de 8 – Bien, d’après 8 avis sur 38." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 11 avis sur 38." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 10 avis sur 38." "
Note de 2 – Terrible, d’après 6 avis sur 38." "

6,2/10

Propreté

5,8/10

Service et personnel

5,8/10

État et installations de l’hébergement

Avis

10/10 – Excellent

Murali

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en septembre 2017

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Séjour de 1 nuit en juin 2017

6/10 – Acceptable

Harshad

6/10 – Acceptable

Raghavendra

Points forts : Service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
5 mimutes walk to the beach
We arrived 3 hours earlier than check in time, but they provided our room in 15 minutes. It was really helpful. Though we expected an AC room, they said we booked non AC room. They charged extra fee to use AC. Room was clean. Restaurant was ok, we had breakfast in the restaurant. It was buffet style, south Indian food.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Clean, comfortable, pretty hotel with great dervic
Some construction noise

4/10 – Médiocre

gregory

Points faibles : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
Sucky dump
Bad service, clueless staff. They pretend to understand English but don't. Or care not to understand.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : Service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement, confort de la chambre
Hotel was not up to our expectatipns. Some construction was going on. The passages and aisles are very narrow. The sockets for charging the mobile was terrible. The plug wouldnot fit into the socket. In some position it would connect. It was with great difficulty I could charge my mobile. I had to get up often inthe night to check whether the charging was going on. There was only one plug pointin the room and three of had to charge our mobiles. It was a harrowing experience. Restaurant was good. No news paper in the rooms. No network inthe rooms or in reception. Staff were polite.

10/10 – Excellent

クリシュナ, 日本

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
最高
部屋は高級ホテル並みにとてもキレイなホテルでした‼︎ この値段で この好立地で、それもインドで(笑)‼︎ 驚きました。 中心地のホテル密集地にあり、お店が並ぶ通りが目の前なので、お土産や食べ物を買うのもとても便利でした。Wi-Fiはフロント前で使えます。ホテル内にレストランがあり、昼食や夕食も食べれます。割高ですが 美味しいです。

6/10 – Acceptable

Prasanna, Surat

Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Just good for a night stay.
Don't get fooled on the paint and external look. Rooms are too congested. Washroom is horrible and the condition of door lock is unbelievable. Overall not good for people who are on pleasure trip.

2/10 – Terrible

Nitin, Kanpur ( Living in Singapore)

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Worst experience of my life
It was my worst experience ever in any hotel. The rooms were so dirty and no hygiene level is maintaned. All the rating looks false and it should not come in any website since they fool people and don,t even listen for basic thing. Couple of facts: 1. Rooms sheet were torn and untidy 2. Toilet water tank of rooms (101 and 201 i van give specific room numbers as well) are broken and they will allot you rooms saying that these are last rooms they have. 3. warm water comes grom 4-6 am only so you have to follow army displine if you have to stay there don't think to ne in holiday 4. Room service is so bad and even there restaurant is more worst no cleaning. 5. There rooms stink( room 103 ) like humid and in tolerable to live. Overall it was my worst experience and i will suggest u to remove them from your list for ever.

6/10 – Acceptable

sreelatha, Bangalore

Stay was good,the facilities they give are very good ,but as they say, they have parking facilities,actually they don't have. ... They Have a small space infront of their hotel

6/10 – Acceptable

chetan, mumbai

Points forts : Propreté, confort de la chambre
Nice location close to the beach, but that's all
Spend couple of nights with family. Nice location, decent rooms, but they would do well if they could improve service

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Dont go here!! Very dirty "hotel"
The room was very durty and used(looked like the pictures was taken 10 years ago). Damp and not possible to breath without getting headache. There was airconditioning but they took the remote control and demanded that we paid 50% extra per night to turn it on. There was no hot water. No water heater for tea/coffee as promised. No free wifi in the room as promised on hotels.com - only avaible in lobby. The hotel is not a 3,5 star hotel. I wouldnt give it 1 star. John Christober.K(Front Office Manager) is very rude and not pleasent to talk with. After complaining about dirty and bloody bed sheet the changed it to new there was just as dirty. Due to all this we checked out after 3 hours but we havent yet seen the return on our credit card as promised. Go instead to the Seashore hotel. So much better than this dirty hotel.

10/10 – Excellent

G, CA

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Best hotel of our entire trip
This is the best hotel to stay in Kanyakumari. From the manager to all the staff they are so kind, willing to go the extra mile and make guests happy. We had a travel delay and when I called them they were so good to us and said not to worry.

4/10 – Médiocre

Shyam, SF, California

Points faibles : État et installations de l’hébergement, confort de la chambre
Disappointed
They woke me up at 7:30 in the morning to give me water -- and try to take a breakfast order. Very unthoughtful (rude) policy. Did I ask for a wake up call? No I did not. The rooms are dark (with windows that face nearby walls). You need a key to unlock the door from the inside! And when you take your key out of the electricity port, it is so dark that it is hard to even see where the keyhole is. Common sense? My friend booked the exclusive (one only) Ocean View room, which had like 8 inches of glass at the top of the wall (with a view to the sky, not the ocean). Such an obvious misrepresentation. Also, they were dishonest about internet; I was present when the same friend showed the hotel clerks right there in the lobby that their online booking description that said "internet access "in every room". (Internet is in the lobby only.) They just shrugged their shoulders. I couldn't cancel, but for future reference, I did search around and find a nearby hotel - almost the same price -- with a Swimming Pool on Top (!) and all rooms with internet and windows facing offering a true Sea View! Sigh! Live and Learn!

4/10 – Médiocre

Kevin, USA

Points forts : Propreté, confort de la chambre
Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Not worth the money....
There was a few problems. The first problem is that they advertise an "Ocean View Room" and it cost 1,200 Rupees more. In fact it is a waste of money because there is actually a view of a roof with a 2 foot strip of blue far far away that can hardly be seen. Don't waste the extra money. The next problem is that they advertise free Wi Fi in the rooms on Hotels.com There is no free Wi Fi in the room, only in there very tiny lobby. The walls in all the hallways are dirty.

2/10 – Terrible

KANNIAMMAH, South Africa

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
flithy place not good
Our stay was not pleasant at all . will never recommend this place to anyone.Dirty staff not helpfull food not good.

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.

2/10 – Terrible

JUNKO, 日本

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
最悪…
このホテルで良いのは 立地と外観だけ… 部屋は狭く トイレはずーっと水漏れしてた ただの安宿 ホテルズドットコムの情報を信じて予約してるのにWi-Fiはロビーのみだし コーヒーメーカーなんてないし アメニティーは石鹸のみ タオルはくたびれてるし 書かれてることが間違いだらけだった ロビーでWi-Fiつながるが ハエがめっちゃいる… 従業員多いのに掃除はしない模様 良い点は立地のみだが せっかく海のそばなのに 窓を開けたら隣のビルの壁… 翌日別のホテルを探しに行ったが ここら辺はレベルが低い… Wi-Fiないとこも多かった 海が見えるとこをさがしたけど 少ないのが現実…

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
中級以下のホテル
正面の入り口は立派だが、部屋内部は中級以下のレベル。シーツが汚かったので交換してもらった。sea viewルームを予約したが、部屋には窓がついているものの、前の建物に邪魔されて海は望めなかった。宿泊したのは5階だったが、それより上の階であれば見えるのかもしれない。但し、4階以上はエレベーターがないので階段を利用することになる。尚、下の階は窓のない部屋もあるため、スタンダードルームの場合はそのような部屋になる可能性があり、かなり息苦しく感じるかもしれない。wi-fiは1階のレセプションのみで利用できるが、蚊やハエが多いため環境が悪い。スピードは問題ない。クリスマス休暇中だったため、インド人の宿泊客が多くごったがえしていて騒がしかった。立地は岬に近く便利。スタッフの対応は良かった。

6/10 – Acceptable

Rajrani, Sacramento, California

Points forts : Propreté
just OK!
It was OK. No exhaust fan in bath room and had to open the room window for air. Room is small. But location is great walkable to sea and mkt.room service was good ordered dinner once and tea coffee was good. Room service staff was great. They need to review their receptionist or reception staff need to be more smiling and customer friendly which I saw was missing. Over all a OK to good hotel. No view out the window so open not but for air circulation I had to open it.

8/10 – Bien

Joey, Bangalore

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Good for Stay
The hotel is clean and well maintained. The rooms are adequately sized and have all the basic amenities. Could have been better if the toiletry kit had more than just soaps. The hotel does not have a restaurant and one has to avail room service only. Breakfast is available only from 7.00 AM which could be earlier as tourists usually get up early to watch the sunrise and travel out to distant locations. Overall a good hotel with basic amenities. However, being very close to the shore gives it an advantage that it is only a few minutes walk

6/10 – Acceptable

Dave, Boston USA

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Nice hotel
The hotel is nice, in good condition and relatively modern. The room was of good size and the amenities all functioned well. Unfortunately our bathroom had an unpleasant odor from when we arrived. And though hotels.com lists this property as having wifi in the rooms, it does not, it only has wifi in the lobby, which was a disappointment. Still, I was appreciative of the lobby wifi, which had decent speed. The staff was reasonable, neither great nor terrible. The location is excellent, in the area of other nice hotels in Kanyakumari, close to the temple and the ferry.