Note fondée sur 89 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
93 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juill. 2024 sur Hotels
Have to pay extra for a occupancy, booked 2 beds still have to pay for (1+1) to stay
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juin 2024 sur Expedia
We stayed at this place as we had long layover before our flight. Property is clean. But food experience was terrible. Even after asking for less spicy food we got super spicy food and we ended up spending lot of money in trying different food. Chicken burger is a joke. Patty is small as a coin. Really … we talked with chef about spice level and he said that’s what we have and nobody cared to replace our food. Zero customer care. Last part terrible was airport shuttle. It’s not free. Nobody told us it’s paid and it’s freaking 900 rs and we can get Uber much cheaper than this. Thankfully they gave us that as a complimentary service after complaining about food. Overall bad experience.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 juin 2024 sur Expedia
I had a pleasant stay!
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 mai 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Pathetic experience

Publié le 24 avr. 2024 sur Hotels
Pathetic experience, not at all worth the rate
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 avr. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 mars 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 mars 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 févr. 2024 sur Expedia
The property was a bit undermanaged. The facilities needed TLC to bring it up to 5-star standards. Rooms were large and spacious, but the maintenance was lacking in all aspects.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 nov. 2023 sur Expedia
Staff members humble and supportive