Note fondée sur 12 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 sur 5
40 % des clients le recommandent
3,5 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 avr. 2024 sur Expedia
Ashok Hotel Nagpur now is a old property.There are lot of new options nearby available which are very much clean/hygienic & better brekfast spread. This hotel needs facelift/renovation on immediate basis.Laxmi Nagar is an upcoming posh Area of Nagpur W.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 janv. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 déc. 2022 sur Expedia
Good Location. Bad satelite TV Service
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 févr. 2020 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Short stay in Nagpur

Publié le 5 févr. 2019 sur Hotels
Decent place to stay in Nagpur with a lovely breakfast on the roof-top terrace. I didn't get chance to use the pool, but everything else was good. Very friendly and helpful staff.
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de Mumbai

Hotel in the heart of city

Publié le 18 févr. 2018 sur Expedia
Check in was a problem as they had not received mail from Expedia regarding booking. It was terrible to wait for check in and with instability about it after our day long trip. I
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mars 2018 par Tushar, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Greetings from Hotel Nagpur Ashok ! Thank you so much for taking out your precious time to post a review about our hotel. We value your patronage and look forward to welcoming you back to the In Hotel Nagpur Ashok.
3 sur 5
par un voyageur de india

Publié le 1 déc. 2017 sur Expedia
Maintenance is poor No hot water Costly compared to the facilities and the services available.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 janv. 2017 sur Expedia
Dire internet, not even good enough to send emails. Had to move room as no air conditioning - was told had to stop using in the previous room for an unexplained reason. Dirty sheets.
2 sur 5
par un voyageur

No good service and unfriendly staff.

Publié le 27 sept. 2016 sur Expedia
Service is terrible may be because of rules.also unfriendly staff which makes stay a night mare.
1 sur 5
par Hrishikesh de Mumbai

Bad Experience

Publié le 23 sept. 2015 sur Hotels
Except Food rest everything was bad.