Note fondée sur 79 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
83 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

wow

Publié le 24 mai 2019 sur Hotels
Quel beau séjour nous avons passé! L'Hotel est en plein cœur de l'action, on entend les chants et les fêtes le soirs et le jours les marchés sont super animés. Le personnel était génial et très accommodant. Le vue du bar est magnifique et les cafés étaient excellent. bonne cuisine aussi! Et la piscine était très agréable.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 avr. 2018 sur Hotels
Chambre propre, bonne cuisine. Internet n'était pas fonctionnel et pas de parking pour la voiture.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juill. 2024 sur Expedia
Personally, the place was bit hard to be found. The room is very old and need some updates. Staff were very good and professional.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Dear Phabeeo,Greetings from Cloud Hotel and Suites.Thank you for your feedback, we apologize for the inconveniences you experienced when locating the hotel and we are working on the remodeling of the hotel. We are glad that our staff offered you the best services. We hope that you visit us again.Regards,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 mai 2024 sur Expedia
The facility is good. The staffs are very nice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juin 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive feedback!Looking forward to hosting you again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 mars 2024 sur Expedia
Good place
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mai 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Dear Adeniran,Greetings from The Cloud Hotels and Suites.We are pleased that you enjoyed your stay with us, thank you for your feedback and we look forward to hosting you in the future.Regards,
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 févr. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 févr. 2024 sur Expedia
Very bad
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 janv. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Dear Kathryn,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We hope to have the pleasure of welcoming you back for another positive experience in the future. Thank you for choosing us!Regards,
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 nov. 2023 sur Expedia
I would not stay there again at that price
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 janv. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Dear Cassandra,Thank you for taking the time to provide your feedback and for choosing The Concord Hotel during your recent stay. We appreciate your candid assessment of your experience. We noticed that you rated your stay as 2/5, and we would be grateful if you could share more details about your rating. Understanding your specific concerns will help us pinpoint areas that may need improvement and enhance our overall service. Your feedback is invaluable to us, and we are committed to continuously improving our guest experience. If there are any specific aspects, incidents, or areas of concern that contributed to your rating, we would like to address them promptly.Please feel free to share more details, whether positive or constructive, so that we can better serve you and future guests. Your insights are essential in our ongoing efforts to provide the best possible hospitality experience. We appreciate your openness and look forward to hearing from you soon. If you have any questions or additional comments, please don't hesitate to reach out. Thank you once again for choosing The Concord Hotel, and we hope to have the opportunity to welcome you back for an improved experience in the future.Regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2023 sur Expedia
Very convenient location
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 nov. 2023 par Management., Gestion de l’hôtel
Dear Arifa,Thank you for the positive feedback ,we are glad you enjoyed the stay with us. We look forward to hosting you again in the future.Regards,Management.