Note fondée sur 5 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 5 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 déc. 2024 par Joash Mose, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive feedback. We are glad you had a great stay with us
par un voyageur
Publié le 5 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 déc. 2024 par Joash Mose - Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive feedback. We are glad you had a great stay with us
par un voyageur
Publié le 20 nov. 2021 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 déc. 2024 par Joash Mose - Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your impressions of your recent stay
par un voyageur
Publié le 2 mars 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 déc. 2024 par Joash Mose - Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your feedback from your stay
par un voyageur
Publié le 3 oct. 2019 sur Hotels
Nice place, good price, nicely furnished. People were very helpful. Only thing was when we asked about the free breakfast the night before, the night clerk said there was no free breakfast, but in the morning when I brought it up with the desk clerk as we left she said the night person was incorrect. Miscommunication, not the end of the world. Good location to the airport.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2019 par Mose - Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Lisa, Thank you for the feedback , we are glad that you enjoyed every bit of your stay. Apologies for the miscommunication, we offer accommodation at bed only terms.
We look forward to serving you again soon