Note fondée sur 277 évaluations de clients

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4,2 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur de Saint-Germain En laye

Publié le 20 avr. 2024 sur Expedia
I had a pleasant stay at the Golden Tulip Hotel in Nairobi. The staff were welcoming and attentive, ensuring a smooth check-in and comfortable experience throughout my visit. The room was clean, well-maintained, and offered all the necessary amenities. I particularly enjoyed the breakfast, which had a good selection of both local and international options. The rooftop pool was a great place to relax and take in some views of the city. I would recommend this hotel for anyone looking for a reliable and convenient stay in Nairobi.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 avr. 2024 par Irshad Quazzafi- General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Alexandre,Greetings from Golden Tulip Westlands Nairobi!My team and I thank you for sharing your stay experience with us and are glad that you had a memorable stay with special mention for our food and service excellence delivered by our associates.We look forward to welcome you back.Thanks and Regards
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2021 par Irshad Quazzafi, Gestion de l’hôtel
Dear Sir / Ma'am, Greetings from Golden Tulip Westlands, Nairobi…!!! We hope you are doing well. Many thanks for rating us. Well would love to see your feedback. We look forward to seeing you again & again. Thanks & Regards, Irshad Quazzafi. General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 juill. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2018 par GTN, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mars 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 avr. 2018 par Bernard, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for your positive comments. We are glad the team made your stay comfortable. Your encouraging comments will help us do better. We look forward to welcome you back soon. With every good wish, Bernard Fernandez General Manager gm@goldentulipwestlandsnairobi.com
4 sur 5
par Stéphane

Hotel agréable, sécurisé et accueillant

Publié le 11 juill. 2017 sur Hotels
Hôtel agréable, très sécurisé avec un personnel accueillant et souriant. Les chambres sont agréables. Une salle de sport bien équipée. Le petit déjeuner est copieux et comporte à la fois des mets locaux mais aussi les traditionnels et aussi les classiques britanniques et français. Les assortiments changent chaque jour. Deux restaurants dont un végétarien indien. Les prix sont très abordables (compter environ une dizaine d'euros par plat). La piscine semble bien. J'ai moyennement apprécié le bar en rooftop mais cela était plus du fait du serveur qui est l'exception dans l'établissement plutôt que du lieu. Il y a des shuttles pour vous emmener à différents endroits. Dommage qu'à proximité immédiate il n'y a pas de lieu d'intérêt. Ne pas hésiter à s'adresser à Miriam de la conciergerie qui cherchera pour vous les attractions et les bons plans. Excellent rapport qualité/prix A noter que certains soirs, la musique d'un bar proche de l'hotel est assez forte et peut être entendu de la chambre.
4 sur 5
par Jean-Pierre

Publié le 4 mai 2017 sur Hotels
Très belles chambres. Propre spacieuses belles salles de bain. Restaurant en progrés mais en deça de ce que nous pourrions attendre.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Irshad Quazzafi, Gestion de l’hôtel
Dear Anthony,Greetings from Golden Tulip Westlands, Nairobi…!!!We hope you are taking good care of yourself.We thank you for rating us & giving us 3 out of 5.Once again thank you so much for your time and writing to us. We will be more than happy to see you again & again.Thanks & Regards,Irshad Quazzafi.General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Irshad Quazzafi, Gestion de l’hôtel
Dear Suriya,Greetings from Golden Tulip Westlands, Nairobi…!!!We hope you are taking good care of yourself.We thank you for rating us and giving us 4 out 5.Once again thank you so much for your time and writing to us. We will be more than happy to see you again & again.Thanks & Regards,Irshad Quazzafi.General Manager
1 sur 5
par un voyageur

Useless service

Publié le 14 sept. 2024 sur Hotels
Hotel charged for second person inspite of i booked room for 2 adults. Its ridiculous. Staff urgues very rudely
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Irshad Quazzafi, Gestion de l’hôtel
Dear Uday,Greetings from Golden Tulip Westlands, Nairobi…!!!We hope you are taking good care of yourself.We thank you for your feedback, allow me to look into in this and come back to you. sorry for the inconvenience.Thanks & Regards,Irshad Quazzafi.General Manager
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Overall a terrible experience. The property is mediocre, the service bad and there are lots of hidden fees. - bathroom was dirty when I arrived - the "king" bed was two small beds put together - they a very stingy with drinking water. Only two small bottles per day and they charge if you ask for more - staff failed to follow through on services they agreed to - they charge $40 if you want to bring a guest to the room You'll be happier at one of the many other hotels in Westlands
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Irshad Quazzafi- General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Peter,Greetings from Golden Tulip Westlands Nairobi!My team and I thank you for sharing your stay experience with us, however please note that you booked your self a single occupancy room and brought a visitor in the night without registering (considering your safety and security)with the front desk, moreover you dint even pay for the second occupant. If you need extra bottles f water that is always delivered to your room on chargeable basis. The room cleaning and hygiene is our prime motto , our cleaning process goes through 3 levels of check and supervising. The room that you stayed in is Deluxe room which has 1 king bed We look forward to welcome you back.