Note fondée sur 106 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
72 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Chaleureux et calme

Publié le 9 août 2021 sur Hotels
Accueil chaleureux depuis le gardien jusqu'à la personne à la reception. Hôtel calme, a l'abri de l'agitation. Parfait pour laisser sa voiture. On s'y sent bien et on oublie le côté un peu vieillot des bâtiments. Les escaliers peuvent poser problème aux PMR. Problème de tarif. Chambre deluxe réservé mais chambre eco attribué. Le problème semble venir de hotel.com
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2021 par John, Gestion de l’hôtel
Dear Benoit, It was indeed a pleasure having you as one of our valued Kahama Hotel, Nairobi guest and thank you for sharing about your experience while with us. Our primary responsibility is to ensure that you have a memorable experience and we thank you for giving us the opportunity to serve you. I sincerely appreciate you acknowledging our staff for the warm welcome. I am happy to read that you enjoyed your stay and felt secure while with us. We have noted a few things we need to improve on and I promise you we have taken it with a hospitable approach for corrective measures for service improvement. Thank you for being a valued Kahama Hotel Nairobi customer. We welcome you again anytime you come to Kenya especially Nairobi. Kind Regards, JOHN
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de canada

Publié le 18 juill. 2017 sur Expedia
Très bon service,propre et bien situé. Évitez seulement les déplacements à pied lorsque la nuit est tomber,mais cela est valide pour tout le centre de Nairobi!!,
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2017 par JOHN, Gestion de l’hôtel
Jambo Jeff, Merci de prendre votre temps pour partager votre avis concernant votre séjour chez nous. En effet, c'était un plaisir de vous accueillir comme l'un de nos précieux invités Kahama Hotel Nairobi. Nous sommes heureux que notre service ait répondu à vos attentes loin de chez soi. Merci et nous sommes impatients de vous héberger quand vous êtes à Nairobi. Karibu Kahama-Karibu Nyumbani. Asante.
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de Nairobi

Hôtel à proximité du centre ville

Publié le 3 févr. 2016 sur Expedia
Personnel avenant Restauration de bonne qualité Propreté Calme
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 oct. 2021 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

good enough

Publié le 15 oct. 2021 sur Hotels
OK, nothing special, outdated and not super clean, but nice people
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 oct. 2021 par Jane, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, It was indeed a pleasure having you as one of our valued Kahama Hotel, Nairobi guest and thank you for sharing about your experience while with us at Kahama Hotel, Nairobi. Our primary responsibility is to ensure that you have a memorable experience and we thank you for giving us the opportunity to serve you. We improved our service based on your feedback even further. We look forward to welcoming you again anytime you come to Nairobi.
4 sur 5
par un voyageur

Hotel with nice staff

Publié le 11 août 2021 sur Hotels
The service is great and staff very helpful and friendly. The hotel is close to highway and you can hear the traffic very early in the morning, but this is not a big issue to me. The issues i have are all about the washroom. Hot water is weak, toilet water always draining (problem with the lever ?) . . . It takes about 15 minutes walk to city center where i can find some good dining choice. In the beginning part of the walk the surrounding is unclean & got heavy traffic but it is safe even in the evening. Remark : Due to the current movement restriction after 8pm, i always finish dinner before 8 and back in hotel already.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2021 par John, Gestion de l’hôtel
Dear Ming Shan, Thank you for taking the time to share your feedback from your recent stay with us at Kahama Hotel Nairobi and it was a pleasure having you as one of our valued guest. Our primary responsibility is to ensure that you have a memorable experience and we thank you for giving us the opportunity to serve you. I sincerely appreciate your kind acknowledgment in regards to our staff being professional and attentive to customer needs. We always strive to provide the best service to our guests at an affordable price. Your compliments to the staff will be communicated to them and on their behalf, I thank you for the same. We are humbled and motivated by your comments. It has inspired the Entire Kahama Family to perform even better. We have noted a few areas that need to be improved and I assure you we will work on them. We certainly look forward to welcoming you back and ensuring your expectations are exceeded once more. Thank you and we look forward to hosting you anytime you are in Nairobi. Karibu Kahama-Karibu Nyumbani
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2021 par John, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, We appreciate the opportunity to be of service to you. Kindly share with us about what made your visit exciting and also anything in your observation we can improve on through kahamanairobi@gmail.com Thank you. JOHN
4 sur 5
par un voyageur

Lovely stay

Publié le 20 déc. 2020 sur Hotels
Great!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 janv. 2021 par John, Gestion de l’hôtel
Thank you.
4 sur 5
par un voyageur

Godt hotel til prisen

Publié le 14 mars 2020 sur Hotels
Hyggeligt hotel til prisen
4 sur 5
par un voyageur

Godt hotel til prisen

Publié le 27 févr. 2020 sur Hotels
Hyggeligt hotel til prisen