Note fondée sur 474 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
93 % des clients le recommandent
4,8 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur de Meudon FRANCE

Publié le 21 déc. 2021 sur Expedia
Efficacité du concierge Accueil, discrétion et gentillesse du personnel Service de pressing impeccable Bon restaurant italien sur place Chambres spacieuses et lit confortable Possibilité de faire le test PCR sur place
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 déc. 2021 par Petra Baumann, Gestion de l’hôtel
Dear Dominique, Thank you for the very positive review and rating on your recent stay with us. My team and I are very grateful for your feedback, which we have had translated by a professional translation agency. Thank you for commending the service, laundry, Italian Restaurant - Lucca, comforts of your room and the Covid test facilities available on property. We look forward to hosting you once again in the coming days. Best Regards, Petra Baumann General Manager
5 sur 5
par un voyageur de Terrebonne

Publié le 27 juill. 2019 sur Expedia
Tout est impeccable! service, propreté , personnel attentionné.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2019 par Roberto Simone, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for taking the time to review and rate your experience at Villa Rosa Kempinski Nairobi. I am very pleased to read you had an overall exceptional stay with us, we did have your feedback translated by a professional translation agency. We look forward to hosting you once again in the coming days. Best Regards Roberto Simone
5 sur 5
par EYLEM

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 déc. 2017 sur Hotels
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de NYC

Le luxe doit signifier aussi l'espace...

Publié le 16 nov. 2016 sur Expedia
Pour : L'appréciation eut été excellente si la chambre fut plus spacieuse, dommage...
Contre : La taille de la chambre ne répond pas au code du 5 étoiles.
Emplacement : Nous ne sommes pas en hyper centre donc vous devrez marcher...
5 sur 5
par un voyageur

Lives up to its 5 star reputation

Publié le 15 août 2024 sur Hotels
Great service. Excellent restaurants and breakfast. No complaints and accommodating for a late check-out. We would stay there again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Petra Baumann , Gestion de l’hôtel
Dear ryan, Thank you for the positive review and rating. My colleagues and I appreciate the excellent feedback, and we look forward to hosting you once again in the coming days. Best Regards, Petra Baumann General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Petra Baumann , Gestion de l’hôtel
Dear Tara, Thank you for the five star rating. My colleagues and I appreciate the feedback, and we look forward to hosting you once again in the coming days. Best Regards, Petra Baumann General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Expedia
The staff were amazingly friendly with great service and beyond
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Petra Baumann , Gestion de l’hôtel
Dear Nazar, Thank you for the review and rating. My team and I appreciate the feedback on service, and we look forward to hosting you once again in the coming days. Best Regards, Petra Baumann General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Petra Baumann , Gestion de l’hôtel
Dear Robin, Thank you for the rating, my colleagues and I appreciate the feedback, and we look forward to hosting you once again in the coming days. Best Regards, Petra Baumann General Manager
5 sur 5
par un voyageur de Harbor City

Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
Friendly staff and excellent service all around
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Petra Baumann , Gestion de l’hôtel
Dear Teddy, Thank you for the review and rating. My colleagues and I appreciate your feedback on service and we look forward to hosting you once again in the coming days. Best Regards, Petra Baumann General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 juill. 2024 sur Hotels