Note fondée sur 474 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,8 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de Meudon FRANCE
Publié le 21 déc. 2021 sur Expedia
Efficacité du concierge
Accueil, discrétion et gentillesse du personnel
Service de pressing impeccable
Bon restaurant italien sur place
Chambres spacieuses et lit confortable
Possibilité de faire le test PCR sur place
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 déc. 2021 par Petra Baumann, Gestion de l’hôtel
Dear Dominique,
Thank you for the very positive review and rating on your recent stay with us.
My team and I are very grateful for your feedback, which we have had translated by a professional translation agency.
Thank you for commending the service, laundry, Italian Restaurant - Lucca, comforts of your room and the Covid test facilities available on property.
We look forward to hosting you once again in the coming days.
Best Regards,
Petra Baumann
General Manager
par un voyageur de Terrebonne
Publié le 27 juill. 2019 sur Expedia
Tout est impeccable! service, propreté , personnel attentionné.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2019 par Roberto Simone, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Thank you for taking the time to review and rate your experience at Villa Rosa Kempinski Nairobi.
I am very pleased to read you had an overall exceptional stay with us, we did have your feedback translated by a professional translation agency.
We look forward to hosting you once again in the coming days.
Best Regards
Roberto Simone
par EYLEM
Publié le 20 déc. 2017 sur Hotels
Recommandé
pour Tout le mondepar un voyageur de NYC
Le luxe doit signifier aussi l'espace...
Publié le 16 nov. 2016 sur Expedia
Pour : L'appréciation eut été excellente si la chambre fut plus spacieuse, dommage...
Contre : La taille de la chambre ne répond pas au code du 5 étoiles.
Emplacement : Nous ne sommes pas en hyper centre donc vous devrez marcher...
par un voyageur
Lives up to its 5 star reputation
Publié le 15 août 2024 sur HotelsGreat service. Excellent restaurants and breakfast. No complaints and accommodating for a late check-out. We would stay there again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Petra Baumann , Gestion de l’hôtel
Dear ryan, Thank you for the positive review and rating. My colleagues and I appreciate the excellent feedback, and we look forward to hosting you once again in the coming days. Best Regards, Petra Baumann General Manager
par un voyageur
Publié le 15 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Petra Baumann , Gestion de l’hôtel
Dear Tara, Thank you for the five star rating. My colleagues and I appreciate the feedback, and we look forward to hosting you once again in the coming days. Best Regards, Petra Baumann General Manager
par un voyageur
Publié le 3 août 2024 sur Expedia
The staff were amazingly friendly with great service and beyond
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Petra Baumann , Gestion de l’hôtel
Dear Nazar, Thank you for the review and rating. My team and I appreciate the feedback on service, and we look forward to hosting you once again in the coming days. Best Regards, Petra Baumann General Manager
par un voyageur
Publié le 30 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Petra Baumann , Gestion de l’hôtel
Dear Robin, Thank you for the rating, my colleagues and I appreciate the feedback, and we look forward to hosting you once again in the coming days. Best Regards, Petra Baumann General Manager
par un voyageur de Harbor City
Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
Friendly staff and excellent service all around
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Petra Baumann , Gestion de l’hôtel
Dear Teddy, Thank you for the review and rating. My colleagues and I appreciate your feedback on service and we look forward to hosting you once again in the coming days. Best Regards, Petra Baumann General Manager
par un voyageur
Publié le 26 juill. 2024 sur Hotels