Note fondée sur 214 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 25 juill. 2024 sur Expedia
Je pense que la seule chose qui manque est l'animation.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Dear Youssef,Greetings from Villa Park Sun Island Resort, Maldives! Thank you for choosing our resort as your holiday destination and sharing your valuable feedback. It is with a disappointment to know that we were not able to deliver complete satisfaction during your stay and caused you inconvenience. Please accept our heartfelt apologies. We have shared your concerns with the respective departments. We will ensure to address your feedback to improve our products and services. We hope to have another opportunity welcoming you back again in future at Villa Park Sun Island to exceed your expectations and give you a memorable experience. Best regards, Management
par un voyageur
Publié le 20 juill. 2024 sur Expedia
Très bon resort juste l’internet qui n’est pas partout et lent,
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Dear Aziz,Greetings from Villa Park Sun Island Resort, Maldives! Thank you for choosing our resort as your holiday destination and sharing your valuable feedback. It is with a disappointment to know that we were not able to deliver complete satisfaction during your stay and caused you inconvenience. Please accept our heartfelt apologies. We have shared your concerns with the respective departments. We will ensure to address your feedback to improve our products and services. We hope to have another opportunity welcoming you back again in future at Villa Park Sun Island to exceed your expectations and give you a memorable experience. Best regards, Management
par un voyageur
Publié le 17 mars 2024 sur Expedia
Hôtel magnifique, rien à dire, sauf que les transports sont mal organisés avec les voitures internes de l’hôtel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Dear Laurent, Greetings from Villa Park Sun Island Resort, Maldives! Thank you for choosing our resort as your holiday destination and sharing your valuable feedback. Thank you for taking time to give us your valuable review and for your compliment to our hotel. Please accept our heartfelt apologies for the shortcomings you encountered during your stay with us. We have shared your concerns regarding the hotel’s internal transport to the concern department. We strive to be the best we can be every day and we take your feedback genuinely to continue improving our products and services. We hope to have another opportunity welcoming you back again in future at Villa Park Sun Island to exceed your expectations and give you a memorable experience. Warm regards,Management
par un voyageur
Publié le 29 janv. 2024 sur Hotels
Organisation c est pas encore ça, sur le site ils disent qu ils parlent français mais c est faux.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 janv. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Dear Lahcen,Greetings from Villa Park Sun Island Resort, Maldives! Thank you for choosing our resort as your holiday destination and sharing your valuable feedback. It is with a disappointment to know that we were not able to deliver complete satisfaction during your stay and caused you inconvenience. Please accept our heartfelt apologies. We have shared your concerns with the respective departments. We will ensure to address your feedback to improve our products and services. We hope to have another opportunity welcoming you back again in future at Villa Park Sun Island to exceed your expectations and give you a memorable experience. Best regards, Management
par un voyageur
Publié le 29 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 févr. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Dear Raymond,Greetings from Villa Park, Maldives!Thank you for your review. Our service team is always ready to make your next stay a more memorable one.We hope to have you with us again on your next visit to the Maldives.Warm regards,Management
par un voyageur
Publié le 12 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 janv. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Dear Zainab,Greetings from Villa Park, Maldives!Thank you for your rating; it is extremely rewarding to receive 5/5 score as we work hard to ensure that all guests receive warm and attentive service.We hope to have you with us again on your next visit to the Maldives.Warm regards,Management
par un voyageur
Publié le 12 janv. 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 janv. 2020 par Sun Island, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
par un voyageur
Publié le 15 mars 2019 sur Expedia
Très bien cadre magnifique chambre un peu veillote mais propre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 avr. 2019 par Sun Island Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback.
par un voyageur
Publié le 12 févr. 2019 sur Expedia
Les jardins sont très bien entretenus, ils sont magnifiques. La chambre est vieillotte, les meubles sont vieux mais c'est propre. Il y a du gel douche et du shampoing à disposition mais quand ceux-ci sont finis la personne du ménage remet de l'eau dedans pour diluer et ne nous les a pas changé ! Le restaurant principal est propre la nourriture et pas mal mais le choix n'est pas varié du tout si vous restez longtemps vous risquez de manger les mêmes choses. Vous êtes parqué à la même table pendant toute la durée du séjour, il faut donner un pourboire au serveur sinon pas de sourire ! Si vous souhaitez manger à un autre restaurant il faut payer.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2019 par Sun Island Resort, Gestion de l’hôtel
Greetings from Sun Island Resort, Maldives!
Thank you for choosing our resort as your holiday destination. We are very sorry that your experience was not up to expectations.
Bathroom amenities are restocked on daily basis if used up, it is also possible to request for them to be refilled at any time other by our houskeeping department. All meals are served in the main buffet style restaurant, other a la carte restaurants will be charged extra. Restaurant tables are allocated in the beginning of the stay for guest convenience to ensure your table is always available when visiting the restaurant.
You can always be assured of a warm welcome whenever you wish to return to stay at Sun Island Resort. Thank you for your review and we hope to have you with us again on your next visit to Maldives.
Best regards,
Management
par un voyageur de Villepinte
Publié le 10 janv. 2019 sur Expedia
Vu le prix je ne m'attendais pas à ce que tout soit aussi parfait. Le seul bémol est peut être la mauvaise insonorisation des sun villas. Sinon le personnel est vraiment aux petits soins. La chambre est nettoyée 2 fois par jour minimum (merci à Zakir). Le buffet est super bon (merci à Saravanan pour son accueil et son sourire). Et le cadre...IDYLLIQUE ! Je recommande vivement cet hôtel surtout qu'avec Expedia toutes les taxes sont comprises.