Note fondée sur 7 évaluations de clients

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3,1 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,0 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 sept. 2018 sur Hotels
還不錯
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2018 par njky, Gestion de l’hôtel
尊敬的宾客:您好!感谢您选择南京开元大酒店,您的认可是我们前行路上的动力,希望在这里的每一天都能够让您感受到我们开元人的热情哦,开元酒店,享你所想!南京开元期待与您的再次邂逅!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2017 sur Hotels
機場到飯點打車費用180~260元. 早餐很棒值得去吃$50元/人. 飯店內5~6樓是ktv樓上住房仍可以聽到唱歌聲音隔音效果差. 飯店週邊吃的東西很多玩上吃消夜也很方便
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 juin 2017 sur Hotels
2 sur 5
par Mr Edmond A

Publié le 2 mai 2017 sur Hotels
Peeling wallpaper, air-con that didn't work (And when I rang and asked the staff to fix it one came to the room and opened a window), Stained carpet, poor internet... Very substandard.
4 sur 5
par Chloe de Tucson

Good choice

Publié le 24 juin 2016 sur Hotels
Decent Chinese hotel at a good price. Close to subway lines, outside of tourist trap area. Nice buffet breakfast and dinner.
3 sur 5
par N M de China

Publié le 6 oct. 2014 sur Hotels
A little bit for away from city center. Not as good as a brand name hotel. Wifi is awful.
3 sur 5
par un voyageur

So far away from everything

Publié le 3 nov. 2011 sur Hotels
The map provided by hotels.com had this hotel in the wrong location. It is a long, long way from downtown and Purple Mountain, so far away the taxi drivers had no idea how to find it, even when it was written in Chinese.