Note fondée sur 7 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,0 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 7 sept. 2018 sur Hotels
還不錯
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2018 par njky, Gestion de l’hôtel
尊敬的宾客:您好!感谢您选择南京开元大酒店,您的认可是我们前行路上的动力,希望在这里的每一天都能够让您感受到我们开元人的热情哦,开元酒店,享你所想!南京开元期待与您的再次邂逅!
par un voyageur
Publié le 19 août 2017 sur Hotels
機場到飯點打車費用180~260元.
早餐很棒值得去吃$50元/人.
飯店內5~6樓是ktv樓上住房仍可以聽到唱歌聲音隔音效果差.
飯店週邊吃的東西很多玩上吃消夜也很方便
par un voyageur
Publié le 20 juin 2017 sur Hotels
par Mr Edmond A
Publié le 2 mai 2017 sur Hotels
Peeling wallpaper, air-con that didn't work (And when I rang and asked the staff to fix it one came to the room and opened a window), Stained carpet, poor internet... Very substandard.
par Chloe de Tucson
Good choice
Publié le 24 juin 2016 sur HotelsDecent Chinese hotel at a good price. Close to subway lines, outside of tourist trap area. Nice buffet breakfast and dinner.
par N M de China
Publié le 6 oct. 2014 sur Hotels
A little bit for away from city center. Not as good as a brand name hotel. Wifi is awful.
par un voyageur
So far away from everything
Publié le 3 nov. 2011 sur HotelsThe map provided by hotels.com had this hotel in the wrong location. It is a long, long way from downtown and Purple Mountain, so far away the taxi drivers had no idea how to find it, even when it was written in Chinese.