Note fondée sur 217 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
82 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par Fabienne de Taishan

Pratique en pleine ville

Publié le 22 nov. 2015 sur Hotels
En famille, nous avons apprécié le quartier bien desservi par le métro et les bus. Des restaurants et des bars agréables dans un rayon accessible à pied. Le ménage des chambres laisse un peu à désirer et le personnel parle peu anglais. Chambres spacieuses, eau, coca, fanta et grignotage offert tous les jours. Un plus sympa. Bon rapport qualité prix. On peut sans problème être à trois, voire quatre dans une chambre.
5 sur 5
par un voyageur

Great location and fair price.

Publié le 7 janv. 2015 sur Hotels
Great location and fair price. We had a very nice stay.
5 sur 5
par Marion

Super!

Publié le 24 août 2012 sur Hotels
Pour une fois un quatre étoiles chinois qui mérite ses étoiles. Très jolie chambre, lits très confortables (bien moins durs que dans la majorité des hôtels chinois). Personnel très agréable, poli et serviable. Par contre absence de minibar et de coffre fort. Pas de pantoufles non plus. Système pour verrouiller la chambre pas très facile à utiliser, un peu trop "high tech".
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 janv. 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 janv. 2020 par 预订部, Gestion de l’hôtel
尊敬的宾客:非常感谢您选择凯铂精品酒店以及对酒店的肯定与支持,您和所有宾客的满意是我们永恒的追求,非常欢迎您无论商务出差或是旅行再次选择我们酒店,真诚期待您的再次光临!
3 sur 5
par un voyageur

Housekeeping - Need to improve

Publié le 3 janv. 2020 sur Hotels
The front desk staff had been helpful during our 1 week stay. The staff was kind to advise my daughter with her online purchase-delivery. The hotel location was good, closes to train stations and malls. The only disappointing was the house keeping.. half the time I was wondering did they actually clean the room or not. There was this bottle cap on the floor when I first checked in, and it was still on the floor when we checked out a week later. That didnt bother me that much thinking she / they could have missed it until the time I realized the cushion and the pillows on the bed was in the same position as I had left them in the morning! So I really do not know what kind of house-keeping they do. The bathroom wasnt well maintained, stained and moldy.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 janv. 2020 par The reservations department, Gestion de l’hôtel
Dear guests: I'm very sorry for the inconvenience brought to you by this stay. At the same time, I'd like to thank you for giving us your stay experience as soon as possible, so that we can know our shortcomings and make improvements. We attach great importance to the problems you have reflected. The hotel management personnel have quickly formulated the corresponding training management policies after learning about them. We are also constantly improving our service details. Please believe us, we have made great efforts to do our best
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 déc. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 févr. 2020 par 预订部, Gestion de l’hôtel
尊敬的宾客:感谢您对于酒店的认可,您的赞美犹如一缕冬日暖阳温暖心田,贴心的服务源自于凯铂精品酒店每一位员工的用心,非常期待您的再次光临。
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 déc. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 déc. 2019 par 预订部, Gestion de l’hôtel
尊敬的宾客:感谢您选择我们酒店,我们万分荣幸能为您服务。酒店准备了多种不同布局的房型以供选择,客房面积均在47平方-79平方,酒店舒适的住宿环境,高效的商务支持服务及个性化的管家服务不仅能让宾客享受到居家的空间和舒适感,更能体验到凯铂所秉持的宾至如归的服务理念,希望我们真诚的服务能够带给您更惬意的体验,酒店全体员工衷心期待您的再次光临!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 déc. 2019 sur Hotels
地理位置优越方便,床舒适。椅子和卫生间地板不够清洁,而且冰箱漏水!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 déc. 2019 par 预订部, Gestion de l’hôtel
尊敬的宾客,很抱歉没能给您一个完美的入住体验,您提到的问题我们一定会及时整改,保证以后不会再出现类似的问题。贴心的服务是凯铂精品酒店对客人的承诺,我们一定会打足精神用心为您提供最完美的入住感受。期待您的下次体验。
4 sur 5
par un voyageur

Geat Value for Money

Publié le 16 sept. 2019 sur Hotels
Great location, room size is good. Convenient and easy access.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 nov. 2019 par 预订部, Gestion de l’hôtel
Dear guests, thank you for staying in Nanjing capotel boutique hotel. We continue to improve our service, and strive to create surprises for every guest in the hotel. There is no best service, only better, we will continue to work hard! We want to challenge ourselves constantly. Welcome to come next time!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 sept. 2019 sur Hotels
一般。。但是地点OK