Note fondée sur 304 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
C'est un très bel endroit... A l'extérieur.
Publié le 19 mai 2015 sur HotelsBesoin d'une réfection générale des anciens bungalows. Très beaux jardins, allées soignées, l'extérieur en général très beau et bien entretenu. Mais pas les chambres, parquet sale, collant, restes de précédents hôtes, etc. Service minimum, froid et hautain, impersonnel sauf quelques personnes adorables (Jeanette au déjeuner, par ex.). Le pire est la piscine, sale, fientes d'oiseaux et autres dans l'eau. Il nous a été dit qu'un nettoyage était prévu ,,, la semaine suivante! Fitness vieux et matériel cassé...
par un voyageur
Publié le 1 août 2024 sur Expedia
Hermoso lugar !
par un voyageur
Publié le 1 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 4 mai 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juin 2024 par Edward Costa , Gestion de l’hôtel
Dear Michael, We are delighted you chose Carneros Resort and Spa for your Napa Valley getaway. Thank you for your kind review. It was truly our pleasure to serve you.Sincerely, Edward CostaManaging Director
par un voyageur
Publié le 29 avr. 2024 sur Expedia
Nice grounds nice pool area and very dog friendly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mai 2024 par Edward Costa , Gestion de l’hôtel
Dear Michael,We are delighted to have been your chosen hotel during your recent stay in Napa Valley. It was truly a pleasure to serve you and your four legged friend.Sincerely, Edward CostaManaging Director
par un voyageur
Publié le 17 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mai 2024 par Edward Costa , Gestion de l’hôtel
Dear Michael,We are delighted you chose Carneros Resort and Spa for your Napa Valley getaway. Thank you for your kind review. It was truly our pleasure to serve you.Sincerely, Edward CostaManaging Director
par un voyageur
Publié le 19 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mars 2024 par Edward Costa , Gestion de l’hôtel
Dear Aimee,We are delighted to have been your chosen hotel during your recent stay in Napa Valley. It was truly a pleasure to serve you.Sincerely, Edward CostaManaging Director
par un voyageur
Publié le 3 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2024 par Edward Costa , Gestion de l’hôtel
Dear Joseph,Thank you for staying at Carneros Resort and Spa, and for your wonderful review. We hope you choose to create more memories with us whenever your travels bring you back to Napa Valley.Sincerely, Edward CostaManaging Director
par un voyageur
Publié le 15 févr. 2024 sur Expedia
Excellent personal service
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2024 par Edward Costa , Gestion de l’hôtel
Dear Allan,Thank you for staying at Carneros Resort and Spa. We hope you choose to create more memories with us whenever your travels bring you back to Napa Valley.Sincerely, Edward CostaManaging Director
par un voyageur
Publié le 12 févr. 2024 sur Expedia
My husband and I had been to Carneros a couple times, but we recently brought our 5 year old daughter along and it was one of the best holidays we’ve ever taken as a family.
The resort typically feels like an adult space, so its ability to transform into a family friendly cozy spot is pretty remarkable. I appreciate how subtly they work in options and activities for kids while they maintain a quiet, peaceful environment.
We toured the property’s bee hives and gardens and were spoiled by COO Michael Ford there and then throughout the rest of our trip. We went on the Little Green Thumb garden tour with Chef Jeffrey Jake. My daughter and I had the most amazing afternoon with him while my husband enjoyed the spa.
We had anticipated needing to leave the resort throughout the long weekend to keep our daughter occupied, but there was so much to do and eat and enjoy onsite that we hardly touched our car. Everyone left the vacation relaxed, recharged and bonded. Also depressed since we didn’t want to go.
Thank you, Carneros, we can’t wait to see you again!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2024 par Edward Costa , Gestion de l’hôtel
Dear Julia,We are delighted you chose Carneros Resort and Spa for your Napa Valley getaway. Thank you for your kind review. It was truly our pleasure to serve you.Sincerely, Edward CostaManaging Director