Note fondée sur 964 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 7 nov. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 déc. 2019 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear guest, we are always anxious to get feedback from our guests in relation to their stays with us, so we very much appreciate your rating, thank you. Whilst we are pleased that you had a reasonable stay here, we aim to exceed all of our guests’ expectations, and we are disappointed that we did not exceed yours. We sincerely hope you will give us another opportunity to host you. Thanks again.
Best Regards,
Customer Care Team
par un voyageur
Convenable pour une nuit
Publié le 27 juill. 2019 sur HotelsLit confortable. Chambre très basique. Clim très froide non réglable dans la chambre. Pas possibilité de prendre petit dej mais très proche d'une zone commerciale avec nombreux restaurants.
par un voyageur
Publié le 21 juin 2019 sur Expedia
Trop cher pour lka qualitee.
Mal insonorise.
Atmosphere bruiante
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juin 2019 par Christina General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review
par un voyageur
Very run down hotel
Publié le 17 mars 2018 sur Expedia
Pour : Nothing
Contre : That is Motel 6 job to figure out.
Emplacement : Don’t know didn’t stay there
Room was dirty. Walkways were dirty and had food or something on them. Fridge and microwave were on the floor. No complimentary coffe or tea in the room. Linens on bed were dirty.
Recommandé
pour Tout le mondepar un voyageur
Publié le 6 mai 2015 sur Expedia
Très froid la nuit. il y as des marchés et resto en face, c'est bien pratique.
par Marc
Publié le 13 août 2014 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 23 nov. 2013 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 31 juill. 2023 sur Expedia
No hair dryer or iron
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2023 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Aaron, We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
par un voyageur
Publié le 30 juill. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2023 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Many thanks for your positive rating – we are delighted that you enjoyed your time at our property so much. We hope to host you again successfully in the near future.Best Regards,Customer Care Team
par un voyageur
Publié le 28 juill. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2023 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear guest, we are so disappointed to read your experience with us. We aim to provide a top-notch stay for all our guests, so we sincerely apologize that we did not achieve that goal on your visit. We hope that you will give us another chance to restore your faith in our hotel and hospitality. Please do feel free to connect if there is anything we can do to help. Thanks again.Best Regards,Customer Care Team