Note fondée sur 629 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
87 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 mars 2024 sur Expedia
La proximité avec le centre ville à pied La propreté et le service
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 avr. 2024 par Celia, Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the kind words. We are so glad that you enjoyed your stay!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 mai 2022 sur Expedia
Endroit super bien placé. Beau quartier. Excellent déjeuner. Je le recommande et j’y retournerais sans hésitation!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juin 2022 par Suzanne, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for staying with us!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juin 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juin 2019 par Suzanne, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying wit us!
5 sur 5
par un voyageur

Merveilleux Napa Inn

Publié le 30 juin 2018 sur Hotels
Nous avons passé un très bon séjour d'une nuit au Napa Inn. Cette maison victorienne du 19ème siècle est juste magnifique et nous y avons été très bien reçu par Kathy. Situé dans une rue très calme nous avons passé une très bonne nuit. Le petit déjeuner complet et très copieux et fait maison. Je vous recommande le Napa Inn pour passé une nuit en dehors des standards hôteliers.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2018 par Suzanne , Gestion de l’hôtel
thank you so much for this review!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2024 sur Expedia
Good location - very close walk into Downtown Napa. We stayed in a spacious room. No staggered breakfast service meant that you could be waiting for some time until your order was taken / food delivered, and a table. Forgot that I was plant based (crying inside).
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2024 par The Napa Inn and Spa, Gestion de l’hôtel
Because we want you to have the freedom to eat breakfast whenever you like during the 2-hour window, we do not stagger times. We are sorry that you had to wait. Everything is made to order, and we do have plant-based options. I am sorry if the servers didn't inform you of these options or if you weren't served what you ordered.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2024 par Your friends at Napa Inn and Spa, Gestion de l’hôtel
I am so sorry that you had trouble cancelling your reservation. I wish that we could have done more but unfortunately when you book through a third party you have to work directly with that third party for any modifications or cancellations. In your case, we were never informed of your cancellation until we were getting ready to close our office on the day of your arrival and were preparing to send you late arrival instructions. Then you informed us of the cancellation, Expedia told us that it was never cancelled.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Expedia
Quaint, charming, cozy, clean except for stains on the carpet in my room. Lots of Charm
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par Your friends at Napa Inn and Spa, Gestion de l’hôtel
Thank you for the nice review and appreciate your feedback. I am sorry that the carpet was stained and will make sure that it is cleaned soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Expedia
Very cute bed and breakfast
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2024 par The Napa Inn and Spa, Gestion de l’hôtel
Thank you for the positive review!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2024 sur Expedia
Excellent location. Great staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par Your friends at Napa Inn and Spa, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for this kind review!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Beautiful hotel, great stuff, excellent rooms, amazing breakfast...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par Your friends at Napa Inn and Spa, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for this kind review. We are so glad that you enjoyed your stay!