Note fondée sur 895 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
84 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 sept. 2024 sur Expedia
On l appel on hôtel en fait c est un motel dont les chambre son bien mes manque de propreté et d amour les rideaux de douche avec trace de moisissures et le tapis laisse un peu a désirez
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Guest Experience Team, Gestion de l’hôtel
Dear Claudia, thank you for your feedback. We're glad to hear you found the rooms good, but we sincerely apologize for the cleanliness issues you encountered. We're addressing the concerns with the shower curtains and carpet to ensure a better experience for our guests. Your input is invaluable, and we appreciate you bringing this to our attention. We hope to have the opportunity to welcome you back for a more pleasant stay.Kind regards,Customer Care TeamNapa Valley Hotel and Suites
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 déc. 2019 sur Expedia
Idéalement situé pour se deplacer à pied. Dommage qu’il n’y ai pas de frigo ni de micro-ondes à disposition dans la chambre. Les places de parking un peu petites pour de gros véhicules americains.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 déc. 2019 par Maria, Gestion de l’hôtel
We are glad you enjoyed your stay! Thank you for staying with us. I apologize we don't have refrigerator or microwave's in the room due to the limited square footage. Hopefully you were to enjoy the buy one get one free coupon at a local tasting room. We look forward to seeing you again soon. Warm regards, Maria
3 sur 5
par un voyageur de Québec

Publié le 26 août 2019 sur Expedia
Les oreillers avaient une mauvaise odeur prenante. Chambre très petite.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2019 par Maria, Gestion de l’hôtel
We are so sorry you didn't enjoy the pillows. We have extra. If this happens again please let the front desk know immediately. We look forward to your next trip into Napa. Warm regards, Maria
4 sur 5
par un voyageur de Québec ca

Publié le 28 nov. 2018 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 déc. 2018 par Guest Experience Team, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Many thanks for your positive rating – we are delighted that you enjoyed your time at our property so much. We hope to host you again successfully in the near future. Kind regards, Customer Care Team
5 sur 5
par un voyageur de Saint-Basile-le-Grand

Publié le 12 sept. 2018 sur Expedia
Personnel très gentil, ils nous ont dans des endroits magnifiques hors des sentiers battus avec des rabais intéressants.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2018 par Guest Experience Team, Gestion de l’hôtel
Dear Diane, Many thanks for your positive rating – we are delighted that you enjoyed your time at our property so much. We hope to host you again successfully in the near future. Kind regards, Customer Care Team
4 sur 5
par un voyageur

Motel Central confortable

Publié le 13 août 2018 sur Hotels
Idéalement placé au centre ville de Napa
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2018 par Guest Experience Team, Gestion de l’hôtel
We are always pleased to receive feedback from our guests in relation to their stays with us, and we are delighted with your rating, thank you very much. We are happy to have satisfied you so well, and we hope to remain your hotel of choice here for future visits.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Guest Experience Team, Gestion de l’hôtel
Dear Juan, we're delighted to receive your positive rating! Thank you for choosing to stay with us and for sharing your feedback. We look forward to hosting you soon! Kind regards,Customer Care TeamNapa Valley Hotel and Suites
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 sept. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Guest Experience Team, Gestion de l’hôtel
Dear Alfredo, we appreciate the awesome rating that you provided. It's great to be on the receiving end of such a wonderful rating and we hope you had an exceptional stay with us. Do let us know if you have any suggestions on how we can make things even better for our guests. We look forward to your next visit! Kind regards,Customer Care TeamNapa Valley Hotel and Suites
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Guest Experience Team, Gestion de l’hôtel
Dear Arne, thank you so much for the positive rating. We hope you had an amazing experience and enjoyed every moment during your stay with us. We look forward to your next visit. Kind regards,Customer Care TeamNapa Valley Hotel and Suites
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Guest Experience Team, Gestion de l’hôtel
Dear Mckenzie, we're ecstatic to receive your positive rating! Thank you for choosing our hotel, and we're thrilled that you had such a positive experience. We look forward to having you back with us soon! Kind regards,Customer Care TeamNapa Valley Hotel and Suites