Note fondée sur 934 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
81 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2023 par Brent Larkin, Gestion de l’hôtel
Thank you for the great score!! Hope to see you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 déc. 2021 sur Expedia
Tout était parfait.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 déc. 2021 par Nicole, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feed back we hope to see you back!
5 sur 5
par un voyageur de Mori -Heights

Publié le 23 oct. 2018 sur Expedia
Proximité des vignobles, delicieux restaurant, propreté des chambres, magnifique piscine et disponibilité des vélos.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 oct. 2018 par Assistant Front Office Manager, Cheri Fornachon, Gestion de l’hôtel
Thank you for the great comments. We are so happy to hear that you enjoyed the bicycles. We are glad you enjoyed yourself and we hope to serve you again in the future.
5 sur 5
par un voyageur de SANTA CLARA

Publié le 8 déc. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 déc. 2024 par Brent Larkin, Gestion de l’hôtel
Sharon, we are thrilled to see the great score regarding your stay with us in Napa! We hope to get a chance to see you again soon. Happy Holidays!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 nov. 2024
Excellent service thank you
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 nov. 2024 par Brent Larkin, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind feedback! We're thrilled to hear you enjoyed excellent service during your stay. We look forward to welcoming you back for another great experience!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 oct. 2024 sur Expedia
Better than expected. Good location for traveling to vineyards. Great outdoor spaces.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Brent Larkin, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive feedback! I'm glad to hear that we exceeded your expectations and that you enjoyed our convenient location for vineyard visits as well as the outdoor spaces. We hope to welcome you back for another great stay in the future!
5 sur 5
par un voyageur de Northridge

Publié le 6 oct. 2024 sur Expedia
Beautiful hotel great service and love the complimentary wine tasting and s’more every evening. A good start for wine tasting on a wine country area. Love activities yoga and free bike rental
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2024 par Brent Larkin, Gestion de l’hôtel
Thank you for your lovely feedback! We're delighted to hear that you enjoyed the complimentary wine tasting, s'mores, and the evening activities like yoga and bike rentals. It sounds like you had a great start to your wine country experience, and we’re thrilled that our service and amenities contributed to that. We look forward to welcoming you back on your next Napa visit!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
Love the accessibility to pool and game areas so much fun. Enjoyable relaxing outdoor areas made the end of a long great day even better. Thank you for making our trip to Napa fun and memorable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par Brent Larkin, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your kind words! I'm thrilled to hear that you enjoyed the pool, game areas, and relaxing outdoor spaces. It's wonderful to know that these features helped make your Napa trip fun and memorable. We look forward to welcoming you back for more enjoyable experiences in the future!
5 sur 5
par un voyageur de San luis potosi

Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
Muchos detalles magníficos! El Restaurant excelente desayuno!!! El personal sumamente amable…
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par Brent Larkin, Gestion de l’hôtel
Muchas gracias por tus amables palabras! Me alegra mucho saber que disfrutaste de los detalles de tu estancia, especialmente el excelente desayuno en nuestro restaurante y la amabilidad de nuestro personal. Nos enorgullece mucho crear un ambiente acogedor para nuestros huéspedes, y tus comentarios significan mucho para nosotros.Si hay algo que podamos hacer para que tu próxima visita sea aún más especial, no dudes en comunicarte con nosotros. ¡Esperamos darte la bienvenida nuevamente muy pronto.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
Needs update, rooms not as clean as they should be. Items not restocked.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par Brent Larkin, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback. I’m sorry to hear that the room cleanliness and restocking did not meet your expectations. We are actively working on room updates and will ensure that your comments are addressed with our housekeeping team to improve restocking and cleanliness standards.We truly appreciate your input and hope you’ll give us another chance in the future to provide you with a better experience.