Note fondée sur 371 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,8 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,8 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 6 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 oct. 2024 par The Staff, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, we are grateful for your review and invite you to return soon as our very welcomed one.
par un voyageur
Publié le 10 sept. 2024 sur Hotels
tres bon sejour. chambre tres spacieuse avec spa personnel. restaurant rofftop excellent et personnel aux petits soins dont beaucoup parlent francais en plus. navette gratuite pour aller visiter le centre de Naples avec une mention speciale pour Mauro le chauffeur tres sympathique et qui vous fait partager son amour de sa ville.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par Maurizio, Gestion de l’hôtel
Très cher SylvainNous nous réjouissons de votre commentaire et apprécions que vous ayez souligné votre appréciation de nos services et en particulier de notre personnelNous espérons vous revoir bientôt. Toute l'équipe de l'hôtel
par un voyageur
Publié le 20 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Maurizio, Gestion de l’hôtel
Dearest Nisrine,Thank you for your wonderful review.We appreciate your support; the well-being and satisfaction of our Guests are our priorities, and we are happy to have met your expectations.We hope to see you again soon!All the Gold Tower Staff
par un voyageur
Beautiful hotel in Napoli
Publié le 22 juill. 2024 sur HotelsBeautiful hotel with a stunning view of the Vesuvio on the rooftop
The jacuzzi in the room was so well appreciated after the hot day ;)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par The Staff, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you so much for sharing such a lovely experience at our Gold Tower Hotel.We work daily with the aim of making every single guest fully satisfied with their own experience. Our efforts and our improvements are all for you to let you know that our attitude is centered over service.We would love to welcome you back.Kindest regards,All the Staff of Gold Tower Hotel
par un voyageur
Publié le 9 mai 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 7 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 avr. 2024 par Maurizio, Gestion de l’hôtel
Dearest Caronwe thank you for the wonderful review and invite you to return soon as our most welcome guest ,The entire hotel team
par un voyageur
Publié le 26 nov. 2023 sur Expedia
Nous avons passé un bon séjour, merci au manager pour tout !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 janv. 2024 par Maurizio, Gestion de l’hôtel
Carissimo Albertino,grazie a nome di tutti noi per la splendida recensione.Tutto lo Staf
par un voyageur
Publié le 16 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2023 par Maurizio, Gestion de l’hôtel
Dearest Osama,thank you very much for your review and for sharing it.We look forward to seeing you The whole hotel team.
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2023 par Maurizio, Gestion de l’hôtel
Dearest Francois,Thank you very much for your review.The whole team at the Gold Tower Lifestyle Hotel
par un voyageur
Dommage pour la localisation
Publié le 7 sept. 2023 sur HotelsDommage que l’hôtel ne mentionne pas la zone, car ça craint.
Sinon le service réception-hôtel est parfait.
On peut manger a l’étage terrasse, mais évitez de prendre l’apéro à table, car le vin et les entrées arriveront avant vos cocktails. Et même en leur faisant la remarque, ça ne changera rien. Du coup vu le prix du repas, c’est vraiment un très mauvais point.
Autre point, les œufs au plat du petit déjeuner sont en surplus…😡
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2023 par Francesca, Gestion de l’hôtel
Dear Fabien,We wish to express our gratitude for choosing Gold Tower Hotel for your recent stay and for the time taken to share your feelings about your experience with us.We do regret your comment about the location, since it is underlined on the booking channels that we are in an area a little further from the center (and, despite this, we are perfectly connected to it by train, taxi and shuttle). As for what happened on the Terrace, we are very sorry about that.Comments, even when not entirely positive, are necessary to understand the mistakes made and to not make them again. We will do everything possible to ensure that it was only an isolated incident. We will certainly take your comments into consideration, because Guests are our top priority and we want to give them the best possible service.Thank you for the precious mention to the staff: we try to express our professionality and high standards of service and hospitality at 100%.I truly wish you will not judge us solely on the basis of the lived experience but will give us another chance to re-gain your confidence in our service at a future occasion.We sincerely hope we may have the pleasure of welcoming you back to our Gold Tower Hotel.Kindest regards,The Staff