Note fondée sur 19 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,9 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
2,9 Confort de la chambre
2,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 15 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2024 par INT, Gestion de l’hôtel
Dear Sir / Madam,Thank you for your valuable feedback. And hope to welcome you back again in the future. Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 8 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 oct. 2023 par INT, Gestion de l’hôtel
Dear Sir / Madam,Thank you for your valuable feedback. And hope to welcome you back again in the future. Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 13 sept. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2023 par INT, Gestion de l’hôtel
Dear Sir / Madam,Thank you for your valuable feedback. And hope to welcome you back again in the future. Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 17 janv. 2023 sur Expedia
We loved the beautiful trees and shrubs around the property. The pool was great too!
The hotel was disappointing with how run down it has become. There were roaches in our room every night. The shower curtain was dirty and moldy. The tub is cracked and needs replaced. The hotel needs fixed up and made beautiful again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 janv. 2023 par INT, Gestion de l’hôtel
Thank you for your value feedback, we will improving our services and hope to welcome you back again in the future. Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 16 sept. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2022 par INT, Gestion de l’hôtel
Thank you for the review.
par un voyageur
COLD COCKROACHES BEFORE BREAKFAST
Publié le 14 janv. 2020 sur HotelsHorible ! Continues Cockroaches coming out of bathroom. No hot water. Bath tub rusted. Carpet floor wet and smelly. No kettle for boiling water. No coffee or tea provided in room..
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 janv. 2020 par Hotel Mananger, Gestion de l’hôtel
Dear Sir / Madam, Thank you for your value feedback and we are apologize for this inconvenience, we will improving our services. Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 9 oct. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2019 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Sir / Madam,
Thank you for staying with us, and appreciated your value feedback. Hotel Manager
par un voyageur
ห้องมีกลิ่นอับ เพราะปูพรม
Publié le 18 sept. 2019 sur HotelsCommentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2019 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Sir / Madam, Thank you for your value feedback, we do appreciated for our future encouragement and improving . Hotel Manager
par un voyageur de New York
Publié le 13 août 2019 sur Expedia
About the only game in town, a bit worn out hotel, but best option in city.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2019 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Sir / Madam, Thank you for your feedback, we do appreciated your comments for improving in the future. Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 21 déc. 2018 sur Hotels
old room,