Note fondée sur 20 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
86 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2023 sur Expedia
I had a lovely stay at Madtoms. The staff were very friendly, giving me local advice and recommendations. The room was cosy and had everything I needed. The food in the restaurant was excellent, as were the drinks. I would definitely stay again. Thank you!
3 sur 5
par un voyageur

Disappointing

Publié le 10 avr. 2023 sur Hotels
Expensive for what it was - basic room, tap dripped all night, no breakfast available. Window blind not working. Location good but disappointing overall.
3 sur 5
par un voyageur

Hidden gem but this visit was a rocky road

Publié le 3 mars 2023 sur Hotels
I have stayed here a few times now.Generally food excellent and accomadation comfortable. Unfortunately on this occasion, either the guests or tenants on the above floor were causing massive disruption.kids running up and down the stairs, coming and going and raised voices until early into the morning. Hope this isn’t a permanent thing and they were just visiting
5 sur 5
par un voyageur

Great

Publié le 26 févr. 2023 sur Hotels
Lovely accommodation, close to amenities. Booked in for food this was amazing and friendly staff
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 févr. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 janv. 2023 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 nov. 2022 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juill. 2022 sur Expedia
very good location Good value Would have liked my room cleaned daily and bins emptied
5 sur 5
par un voyageur

visit narberth

Publié le 29 janv. 2020 sur Hotels
very friendly and helpful
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 janv. 2020 sur Hotels