Note fondée sur 1 990 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 1 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Farida,We are thrilled to hear you had a wonderful stay with us! Should you have any suggestions or concerns to share, please do not hesitate to reach out to our team. We look forward to welcoming you back soon!
par un voyageur
Publié le 10 juill. 2024 sur Expedia
secteur isolé. Installation de piscine peu pratiques pour les personnes à mobilité réduite.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juill. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Johanne,Nous regrettons d'apprendre que notre emplacement isol ne vous a pas enti¿rement satisfait. Votre retour concernant l'accessibilit de notre piscine est pris en compte pour de futures amliorations. Nous esprons tout de mme que vous avez apprci votre sjour parmi nous.
par un voyageur
Publié le 11 mars 2024 sur Expedia
Très beau séjour à Nashville!!Bel hôtel bon service et très propre.Proche de tout!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2024 par Guest Relation Management, Gestion de l’hôtel
Hi Steven,Thank you for taking the time to share your positive experience with us! We're thrilled to hear that you had a very nice stay in Nashville and that you found our hotel beautiful, with good service and cleanliness. We're delighted that our convenient location made it easy for you to access everything you wanted to see and do in the area. We value your feedback and hope to have the opportunity to welcome you back for another fantastic stay in the future!
par un voyageur
Publié le 31 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 janv. 2024 par Guest Relation Management, Gestion de l’hôtel
Hi Dominique,Thank you for taking the time to leave us a 5-star rating! We are delighted to hear that you had an exceptional experience during your stay at our hotel. It's our priority to provide top-notch service and create memorable moments for our guests, and we're thrilled to know we succeeded in doing so for you. We look forward to the opportunity of hosting you again in the future and providing you with another outstanding experience.
par un voyageur
Publié le 5 nov. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 nov. 2023 par Guest Relation Management, Gestion de l’hôtel
Hi Julien,Your feedback is highly appreciated as we continuously strive to improve our service. Thank you for taking the time to rate your stay with us. We look forward to another opportunity to host you and provide an even better experience in the near future.
par un voyageur
Publié le 4 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2023 par Guest Relation Management, Gestion de l’hôtel
Hi Jean,Thank you so much for awarding us a perfect rating! Your satisfaction is our ultimate goal, and we're thrilled to hear that your stay with us met or exceeded all of your expectations. It was our pleasure to have you as our guest, and we look forward to the opportunity to serve you again in the future.
par un voyageur
Publié le 16 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2023 par Guest Relation Management, Gestion de l’hôtel
Hi Gilles,It has always been our mission to give each and every one of our guests a wonderful experience, so it warms our hearts to hear that we are succeeding. From all of us here, thank you for rating us perfectly and choosing us. We will continue to offer top-notch hospitality and eagerly await your next visit.
par un voyageur
Publié le 24 juill. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2023 par Guest Relation Management, Gestion de l’hôtel
Hi Andre,We're very happy to hear that we were able to provide you with an outstanding experience, as that has always been our mission. We greatly appreciate your five-star rating and look forward to hosting you again in the near future.
par un voyageur
Publié le 24 janv. 2023 sur Expedia
Chambre très propre, décoration impeccable, déjeuner haut dessus de la moyenne, à distance de marche de Broadway (1 mile, 20-25 minutes), le seul petit bémol est la personne à la réception.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 janv. 2023 par Guest Relations Specialist, Gestion de l’hôtel
Your high remark really means a lot to us. We truly appreciate you taking the time to rate your stay with us. We would be honored to serve you again. Thank you very much.
par un voyageur
Publié le 4 mai 2022 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2022 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Gilles,
We love hearing that we were able to provide you with such a wonderful experience. Our goal is to provide every guest with an exceptional stay. We look forward to your next stay!