Note fondée sur 596 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,1 sur 5
76 % des clients le recommandent
3,3 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 oct. 2023 sur Expedia
Bonjour dommage pas de breakfast sinon lit confortable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 oct. 2023 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your feedback on your recent stay. We appreciate your comments. We're pleased to hear you found our beds comfortable. We understand that the absence of breakfast was a disappointment for you. Your feedback is important, and we'll consider your suggestion for future improvements. We are committed to providing the best possible service to our guests.Sincerely,Hotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 janv. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 janv. 2021 par Hotel manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thanks for the stay and great feedback. It is really encouraging. We feel proud when we get such reviews and motivate us to serve better. Look forward to welcoming you again. Sincerely, Hotel Manager
2 sur 5
par un voyageur

Déplorable

Publié le 21 févr. 2018 sur Hotels
Propreté douteuse, bruit constant du a la chambre mal isolée, un seul savon pour deux, pas de shampoing et cerise sur le gâteau, chambre qui empeste le tabac froid malgré la réservation non fumeur!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 févr. 2018 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share feedback with us about your recent stay. We are committed to providing a clean, comfortable stay for all our guests and want to apologize for not delivering on that commitment. We encourage you to contact our guest relations department at 855-787-9864 to record the details of your stay and help us to better serve our guests in the future.
5 sur 5
Recommandé
pour Escapade avec des amis
par un voyageur

Un bon motel 6

Publié le 3 févr. 2018 sur Hotels
Un peu inquiète suite aux commentaires laissés par les autres voyageurs, notre séjour a été très agréable. La chambre double de ce motel6 rénové était grande et propre. L’accueil un peu froid et minimaliste mais efficace. Machine à laver sur place. Juste à côté d’un centre commercial et de l’aéroport de Nashville. A 15 minutes du centre ville, sauf en cas de fort traffic (le vendredi à 17h...compter le double voir plus...)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 févr. 2018 par Jody-General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Christelle, Thank you for taking the time to give us feedback on your stay! We are committed to providing a clean, comfortable stay for all our guests. I encourage you to contact our guest relations dept. @ 855-787-9864 with details of your stay to help us provide an even more enjoyable, comfortable stay for all our guests.
4 sur 5
par Caroline

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 sept. 2017 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your perfect rating! We're thrilled to hear that you had an excellent stay with us. Your satisfaction is our top priority, and it's wonderful to know that we met your expectations. We appreciate you choosing our hotel and look forward to welcoming you back for another great experience in the future.Sincerely, Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2024 sur Hotels
Nice hotel, clean and quite. Iike thar it is dog friendly with no extra fee
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your perfect 10 out of 10 rating! We’re delighted to hear that you enjoyed your stay and appreciated our clean, quiet, and dog-friendly environment. It’s our pleasure to accommodate pets without extra fees. We look forward to welcoming you and your furry friend back soon!Sincerely, Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Expedia
It was a quick service and the workers are very respectful
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your kind review! We're thrilled to hear that you experienced quick service and found our staff to be respectful. Your satisfaction is our top priority, and we're glad we could meet your expectations during your stay. We look forward to welcoming you back in the future.Sincerely, Hotel Manager
1 sur 5
par un voyageur de Pittsburgh

Publié le 17 août 2024 sur Expedia
It was not what I expected. What you see in pictures is not what it looks like. The chair in the room was dirty and stuff caked all over it. The beddings had burnt holes.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Sorry to hear about your experience. It’s disappointing when reality doesn’t match expectations. We appreciate your feedback and will address these issues with our team to improve our standards.Sincerely, Hotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for the 8/10 rating! We’re glad to hear that you had a positive experience during your stay. If you have any suggestions on how we can improve to achieve a perfect score, we’d love to hear them. We look forward to welcoming you back and providing an even better experience in the future.Sincerely, Hotel Manager