Note fondée sur 904 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 avr. 2024 par Team Sheraton Music City, Gestion de l’hôtel
Hi Trevor: Thanks for sharing your experience. We're thrilled you had a great stay.
5 sur 5
par un voyageur

Excellent

Publié le 29 juill. 2023 sur Hotels
Hôtel propre Lit confortable Très belle hôtel !!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2023 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review our hotel, Danielle. It was a pleasure to welcome you as our guest, and we’re elated that you thoroughly enjoyed your stay with us! Your comments regarding our attention to cleanliness are truly appreciated. We certainly make every effort to deliver the highest standard of service to all our guests, and it is always encouraging to receive such compliments and comments. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not-too-distant future!
1 sur 5
par un voyageur

Horrible ! Sauvé vous en courant !

Publié le 7 août 2022 sur Hotels
Horrible ! Tapis mal propre. J'avais louer une chambre avec balcon . Je me suis ramasser avec un balcon avec tout les autres chambres. La réponse qu'on ma donnée notre Hôtel est complet nous avons pas d'autres chambres pour vous. Il y a pleins de nid de guêpe sur les balcons. Le summum ont prenais l'avion le lendemain matin tôt. Douche non fonctionnel incapable de la partir. Service complètement pas la . Déception totale.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2022 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Thank you so much for taking the time to write such an informative review, Melanie. We will absolutely be discussing your points of concern with our staff. Please accept our sincerest apologies for the poor first impression; your experience is not the norm and is certainly not acceptable at our hotel. It is always of utmost importance to us to ensure that our guests and customers leave the hotel satisfied at all times. We hope that you’ll give us a second chance in the future to make up for the trouble you unfortunately experienced during your stay this time around.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Team Sheraton Music City, Gestion de l’hôtel
Hi Kimberly: Thanks for sharing your experience. We're thrilled you had a great stay.
5 sur 5
par un voyageur de Cantonment

Publié le 28 août 2024
Pool and restraunt
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Team Sheraton Music City, Gestion de l’hôtel
Hi Brandon: Thanks for sharing your experience. We're thrilled you had a great stay
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2024
It was really pretty! They handled all our issues quickly. Staff was great! Lots of amenities but no room service or free breakfast. Which we didn’t care we were gone all day till late. It was Off the beaten path so no crazy traffic! 14 minutes from downtown! Secure parking! Hoping they didn’t charge me for it. Charges for everything in Nashville!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Team Sheraton Music City, Gestion de l’hôtel
Hi Kimberly: Thanks for sharing your experience. We’re thrilled you had a great stay.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Team Sheraton Music City, Gestion de l’hôtel
Hi Oanh: Thanks for sharing your experience. We're so sorry your stay wasn't all we hoped it would be.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Team Sheraton Music City, Gestion de l’hôtel
Hi Kathy: Thanks for sharing your experience. We're so sorry your stay wasn't all we hoped it would be.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Loved it all ❤️
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Team Sheraton Music City, Gestion de l’hôtel
Hi Cheryl Lynn: Thanks for sharing your experience. We're thrilled you had a great stay.
5 sur 5
par un voyageur de Memphis

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Team Sheraton Music City, Gestion de l’hôtel
Hi Patrice: Thanks for sharing your experience. We're thrilled you had a great stay.