Note fondée sur 751 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 sur 5
4,8 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
Très propre. Service courtois et agréable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Waymore's Guest House & Casual Club, Gestion de l’hôtel
Merci Stéphanie ! Nous espérons vous revoir bientôt.
5 sur 5
par un voyageur de Lorraine

Publié le 27 avr. 2024 sur Expedia
Hotel boutique charmant. Le service était excellent et la nourriture du petit déjeuner vraiment très bonne. Nous avons adoré. Manon
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 avr. 2024 par Waymore's Guest Services, Gestion de l’hôtel
Merci beaucoup, Manon! We hope to see you again in the future!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2023 par Martha A., Gestion de l’hôtel
Thank you for the amazing feedback!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 nov. 2024
Wait staff in the cafe had attitude. Fees attached that were not in the original contract and got tacked on last minute. Will not stay here again most likely
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 nov. 2024 par Chesney Hensley - Front Office, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback. We're sorry to hear about your experience with the wait staff and the unexpected fees. We take your comments seriously and will address both the service and transparency around fees with our team. We understand your disappointment and hope you'll reconsider in the future, as we'd love another opportunity to provide you with a better experience.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 oct. 2024
Easy check in and parking. Convenient to the event i was attending. Great rooftop bar with great bartenders.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 nov. 2024 par Waymore's Guest House & Casual Club, Gestion de l’hôtel
Thank you, Adam! Come back to see us any time :-)
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 août 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 août 2024 sur Expedia
Air Conditioning didn’t work in my room, so I had to change rooms around 1 in the morning. Very inconvenient for me, but the staff were very helpful.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2024 par Micaela, Guest House Supervisor, Gestion de l’hôtel
Hi Darius,thank you for your review. We're happy we were still able to accommodate you, and we're sorry for the inconvenience.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Best place to stay in Nashville! Great location. The rooftop patio is amazing. We'll definitely be booking here every time come visit!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2024 par Micaela, Guest House Supervisor, Gestion de l’hôtel
Hi David,thank you for your review! We can't wait for you to come back and visit us.
5 sur 5
par un voyageur

Great night

Publié le 26 août 2024 sur Hotels
We only got to stay one night. It was a very nice room. Very cool. We’ll be back. Loved the shower and the bunk beds. The refrigerator was really unique. It looked like a speaker.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2024 par Waymore's Guest Services, Gestion de l’hôtel
We’re delighted you enjoyed your stay, especially the shower, bunk beds, and unique refrigerator! It’s great to hear you had a positive experience, and we look forward to welcoming you back for a longer visit next time. Thank you for sharing your feedback!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
I have stayed at this hotel twice. The service was second to none both times. The price for service and near by walking nightlife is exceptional.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2024 par Micaela, Guest House Supervisor, Gestion de l’hôtel
Hi Autumn, thank you for your sweet review! We hope you can come back to stay with us again soon.