Note fondée sur 663 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
90 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Excellent

Publié le 26 août 2019 sur Hotels
Super endroit très propre et proche du centre ville, je recommande
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mai 2019 sur Hotels
Hôtel en périphérie de nat a tich à rafraîchir.les conditions climatiques du moment rende difficile une evaluation
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mai 2019 par Best Western, Gestion de l’hôtel
Thank you for the great review. We hate that during your visit to Natchitoches it has rained the entire time. We do hope you visit our little area again!
4 sur 5
par solange

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 juin 2017 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Hôtel bien situé et calme

Publié le 1 avr. 2017 sur Hotels
Séjour agréable. Hôtel bien situé pour visiter les plantations et le centre ville.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 sept. 2016 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 sept. 2024 sur Expedia
All good for the price. Nice people at the desk. Good hot breakfast.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to respond to our survey, we hope to see you again soon!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to respond to our survey, we hope to see you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to respond to our survey, we hope to see you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024
Property was very well lighted and clean. Staff was friendly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to respond to our survey, we hope to see you again soon!
1 sur 5
par un voyageur

Fraud

Publié le 18 sept. 2024 sur Hotels
I paid pet fee at desk $60 cash for my sister’s dog. A week later they charged my bank $60 twice. I never gave them my card. I had stayed there last year and they just decided to help themselves to my bank account. I paid Serisa when I checked in. She apparently stole my cash so they charged my card I used last year twice. Shelia the manager refused to help at all and had all day to look at camera footage in lobby. She also refused to give me her bosses name or any contact info. Not even an email. I never even used my card at the motel. I booked at hotels.com
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
We are sorry to hear about the problems you encountered during your stay with us. We deeply apologize for any inconvenience. We are always looking for ways to improve and will certainly be taking your comments into account.