Note fondée sur 517 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Pour une nuit
Publié le 19 févr. 2024 sur HotelsHôtel de facture moyenne. La chambre est plutôt propre mais mériterait un rafraîchissement.
L’hôtel est globalement un peu vieillissant et le petit déjeuner a le mérite d’exister …
Bien pour une nuit pas plus …
par un voyageur
Rien à dire
Publié le 12 févr. 2023 sur HotelsDe passage a Natchitoches pour 1 nuit, nous avons choisi ce motel en bord d’ highway.
Rien à dire propre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 févr. 2023 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Sébastien,Thank you for taking the time to leave a review of your stay with us. We're sorry to hear that your experience wasn't as pleasant as we would have liked it to be. We strive to provide our guests with the best possible accommodation, and we apologize that we failed to do so on this occasion. If there was something specific that you were unhappy with, we'd love the opportunity to discuss it further with you and see if there's anything we can do to rectify the situation. Thank you again for your feedback, and we hope you'll consider staying with us again in the future.Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Correct mais sans plus.
Publié le 14 juin 2016 sur HotelsChambre vieillote qui mériterait un rafraichissement. Propreté passable.
Juste idéale pour une nuit afin de visiter les environs de Natchitoches.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juin 2016 par Ricky, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!
par un voyageur
Juste une etape...
Publié le 16 mai 2016 sur HotelsWi-Fi presque inutilisable.
Vu sur la station-service voisine et odeurs.
Vous avez ce que vous payez.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juin 2016 par Ricky, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!
par un voyageur de PARIS
Motel basique
Publié le 11 juin 2015 sur Expedia
Pour : Chambre, accueil
Contre : PISCINE!!!!
Emplacement : Natchitoches est à 5mn en voiture.
Quelques fast food à proximité (MAC DO etc...)
Motel assez basique mais propre en bord d'Interstate, situé juste en face d'une station service (étonnement peu bruyant)... quelques effluves d'essence pas très agréables . Petit déjeuner basique. Piscine franchement sale. Personnel accueillant et souriant.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2015 par ricky, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.
We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey responses will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback.
Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one.
Sincerely,
Ricky patel
General Manager
Quality Inn
318-352-7500
par laurent de guadeloupe
Bon rapport qualité/prix
Publié le 1 janv. 2015 sur HotelsBon rapport qualité/prix. Chambre confortable, petits dej corrects et personnels sympathiques. Seul probleme, l'eau à peine chaude .... en decembre !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2015
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.
We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey responses will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback.
Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one.
Sincerely,
Ricky patel
General Manager
Quality Inn
318-352-7500
par Mimi de France
Publié le 20 juin 2013 sur Hotels
Pas de frigo dans la chambre pas de petit déj le matin pourtant tout est la machine à gauffre et presentoire sinon hôtel propre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2015 par Ricky, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.
Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!
Sincerely,
Ricky patel
General Manager
Quality Inn
318-352-7500
par un voyageur
Publié le 7 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juill. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Ahna,Thank you so much for the 10-star rating! We are so pleased to hear that you had a great experience at our hotel and that you enjoyed the facilities and amenities we have to offer. It’s always our goal to make sure that our guests have a positive and memorable experience, so we are thrilled that you had such a positive one. We hope to see you again soon!Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 6 juill. 2024 sur Expedia
Front desk room and bedroom smelled clean.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juill. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Anna,Thank you for your glowing feedback. We're pleased to hear that you found our rooms to be clean and fresh during your stay. Maintaining a welcoming atmosphere is important to us, and your feedback reinforces our commitment to cleanliness. We hope to welcome you back soon for another enjoyable stay.Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 6 juill. 2024 sur Expedia
Comfortable bed, good breakfast
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juill. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Kristen,Thank you for your great feedback. We're delighted you enjoyed our comfortable beds and breakfast offerings! Providing a restful night's sleep and a satisfying start to your day are priorities for us. We look forward to exceeding your expectations on your next visitSincerely, Hotel Manager