Note fondée sur 687 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
70 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 janv. 2023 sur Expedia
Environnent extrêmement bruyant, route très dangereuse, odeur perpétuelle de déchets, plage exigüe, odeur de marijuana constante… la mer est magnifique, mais d’autres hôtels y donnent accès.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 janv. 2023 par Team Legends, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your experience. This time of year the holiday atmosphere of the beach occasionally disrupts the normal peace and quiet we are known for. We hope you were able to take home some good memories of Negril. Thank you for your visit.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 janv. 2023 sur Expedia
L’emplacement est excellent, la plage de Negril est superbe. Cet hôtel est dû pour de bonnes rénovations. La propreté est correcte sans plus. Il ne faut pas avoir de grandes attentes. La nourriture est bonne. Le plus décevant, le personnel, peu souriant, peu avenant. J’avais de grosses coupures en dollars américains, pas une seule fois ils ne n’ont pu me remettre du change sur un 100$. On dirait qu’on les dérange.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 janv. 2023 par Team Legends, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We are happy to hear you enjoyed the beautiful beach front location. The chef will be pleased to know that you also enjoyed the food. Unfortunately we do not have access to small US notes as they are in limited supply at our bank. Thank you for your visit and your understanding.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juill. 2019 sur Expedia
Les chambres spacieuses est propres, le personnel très agréable des femmes de chambres au jardinier jusqu'àux receptionistes.... Le seul point négatif c'est le WiFi surtout quand vous êtes là pour un long sejour. La grande piscine excellente .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2019 par Holly, Gestion de l’hôtel
Thanks so much for taking the time to write a 4-star review, we’re gratified to learn that you enjoyed your stay. Our staff of hardworking individuals do their best to provide a pleasing experience, whether in your room or splashing around in the pool. We’ve noted the feedback on the wi-fi, recognizing that the bandwidth is limited but often sufficient for many of our guests looking to leave the modern world behind. We really appreciate the review, thank you!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 avr. 2019 sur Expedia
Excellente situation sur la 7 miles Beach, dommage que l'hôtel ne fournisse pas les serviettes de plage, ni bouilloire café /thé, ni frigo dans les chambres, formule all in sans intérêt il y a assez de restaurants aux alentours, tarifs excursions et taxis beaucoup trop élevés comme partout en Jamaïque
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 avr. 2019 par Holly, Gestion de l’hôtel
Thank you for your 4 star rating! We are delighted that you enjoyed our great location in Negril, right in the heart of all the action. We appreciate the feedback about having kettles and fridges in the rooms and we will add it to our list of customer requests which we use to plan our renovations each year. Thank you for choosing Legends, and we hope to see you again sometime!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2018 sur Hotels
Très chouette endroit, bien situé les pieds dans l'eau. Attention, il faut prendre la chambre Supérieure, sinon vous serez logés de l'autre côté de la route. Un petit effort est à faire à la plage, les chaises longues ne sont pas très confortables et il n'y a pas de coussins disponible, parfois un peu bruyant à cause de la musique venant des autres établissements, mais dans l'ensemble un des meilleurs dans sa catégorie
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2018 par Holly, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for taking the time to review our hotel. We do have a great location on Seven Mile Beach, just a few yards away from the famous Bourbon Beach! Just a note: we do provide a crossing guard to help guests get across the road. Some people prefer the garden side of the hotel as it is quieter and less crowded. We are investigating the lack of cushions for the beach chairs, as there are supposed to be enough cushions to go around. Hopefully you spoke to management about that while you were there, as we would have been delighted to find cushions for you! Thank you for choosing Legends and we hope to have the opportunity to host you again.
4 sur 5
par un voyageur de Beaupre, quebec, canada

Publié le 2 sept. 2018 sur Expedia
The locaton of tje room and the samsora werew great. Tje only missing thing would be an ice machine on the property that is missing since we didn'nt have a fridge on your room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2018 par Holly, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your rating and review. We are so glad to hear that you liked your room location and also enjoyed visiting our sister property, Samsara, via our free shuttle that takes our guests from the beach to the West End, and vice-versa. It’s the best of both worlds when you can stay at one and play at the other! We have noted your suggestion for improvements and we look forward to hosting you again, either at Legends or Samsara and please be sure to use your 10% returning guest discount when you come back!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 août 2018 sur Hotels
Propre, idéalement située afin de profitez de la mer turquoise
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2018 par Legends Beach Resort, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. Looking forward to have you staying with us again!
5 sur 5
par un voyageur

UN ENDROIT MAGNIFIQUE

Publié le 7 juill. 2018 sur Hotels
Deux jours passés dans un superbe cadre. Personnel super accueillant. Très convivial. Une grande chambre propre avec une très bonne literie (deux grands lits séparés), petite terrasse individuelle donnant sur un superbe jardin avec plantes et fleurs exotiques. Accès direct à la plage propre aux eaux cristallines. Petit déjeuner en buffet très correct. Contrairement à ce qui est mentionné dans les guides, les 11 kms d'hôtels le long de la plage ne sont pas accolés les uns aux autres mais assez espacés. Précisons : nous sommes en basse saison. Un endroit à ne pas manquer pour la plage et le farniente.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juill. 2018 par Holly , Gestion de l’hôtel
Thank you for your lovely review of Legends! It sounds like you completely enjoyed everything from the beautiful Seven Mile Beach to the accommodations. Thank for staying with us at Legends and don’t forget to ask for the 10% returning guest discount on your next visit.
3 sur 5
par un voyageur

Cute but old hotel by the beach

Publié le 28 juin 2016 sur Expedia
Pour : The location by the beach, the restaurant with local food, the safety and the comfort of the room.
Contre : New furniture would be appreciated: sun lounges, shower head, towels for the beach, the pool is very old also..
Emplacement : The beach is beautiful, you can take a trip to a small island nearby to snorkel and eat fresh grilled food there, RICK's cafe is not too far by taxi.
Legends Beach Resort was maybe the fanciest hotel 20 years ago but things changed. The location by the beach is very convenient, great view from the restaurant hotel directly on the beach and the security is watching over your stuff if you go in the water which was very convenient. On the other hand, we were not given towels for the beach (did not see if it was said when making the reservation but still weird for a "resort"), the sun lounge are old, not confortable and the little "mattress" they put on top are falling in to pieces.. Disappointing. Not enough beach umbrella for every guest also. The restaurant was ok, also the choice is very limited, the local food (we did not try the pizza/burger etc) is good price/value/quantity for lunch and dinner but the options are limited for breakfast (no fresh juice on a tropical island, no fruitty pancakes/waffles...). The seats at the restaurant are very uncomfortable (very old seat pillows again) the glasses were in plastic and the dishes are old. The staff is quite friendly but can be very slow when it comes to take order and bring water when guests are waiting to be served. The room is comfortable, big bed and desk, the closet in our room was pretty small, we did not watch the TV, and the bed was also comfortable. The bathroom is getting really old, no pressure at all in the shower (I gave up rincing my hair in this shower) and switch all the time by itself from burning hot to cold.
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 mai 2010 sur Hotels