Merrils Beach Resort I

Hébergement 3.0 étoiles
Hôtel 3 étoiles sur la plage près de Seven Mile Beach

Choisissez des dates pour afficher les prix

Les mois affichés sont January 2025 et February 2025.
janvier 2025
février 2025

Galerie de photos de l’hébergement Merrils Beach Resort I

Extérieur
Vue aérienne
Literie de qualité, bureau, rideaux d’obscurcissement
Literie de qualité, bureau, rideaux d’obscurcissement
Sur la plage, sable blanc, kayak

Avis

7,4 sur 10 – 

Bien

Commodités populaires

  • Bar
  • Tout inclus
  • Service aux chambres
  • Buanderie
  • Entretien ménager
  • Climatisation

Explorez la région

Map
Norman Manley Blvd, Negril, Westmoreland
  • Centre commercial Time Square
    4 min à pied
  • The Boardwalk Shopping Village
    19 min à pied
  • Seven Mile Beach
    19 min à pied
  • Negril (NEG-Aérodrome de Negril)
    11 min en voiture

Options de chambre

Chambre Deluxe double, 1 grand lit, non-fumeur, vue sur le jardin

  • 2 personnes
  • 1 grand lit

Chambre Prestige double

  • Vue partielle sur l’océan
  • 2 personnes
  • 1 très grand lit

Hébergements similaires

À propos du quartier

Negril

Sur la plage.À 5 minutes de marche de hôtel, vous trouverez Plages de Jamaïque et Centre commercial Time Square. Seven Mile Beach et The Boardwalk Shopping Village se trouvent également à moins de 3 km.

À proximité

  • Centre commercial Time Square - 4 min à pied
  • Seven Mile Beach - 19 min à pied
  • Negril Cliffs - 5 min en voiture
  • Kool Runnings Water Park - 6 min en voiture
  • Hedonism II - 20 min en voiture

Transport

  • Montego Bay (MBJ-Aéroport international Sir Donald Sangster) : à 95 min en voiture

Restaurants

  • ‪Sweet Spice Restaurant - ‬3 min en voiture
  • ‪Jimmy Buffet's Margaritaville (Negril) - ‬19 min à pied
  • ‪Fries Unlimited - ‬2 min en voiture
  • ‪Burger King - ‬2 min en voiture
  • ‪Patois Patio - ‬3 min en voiture

À propos de cet hébergement

Merrils Beach Resort I

Hôtel 3 étoiles sur la plage près de Seven Mile Beach
Merrils Beach Resort I is an all-inclusive hotel. Room rates include meals and beverages at onsite restaurants and bars. Other items and amenities, including taxes and gratuities, and access to recreational activities and entertainment may also be included. Additional charges may apply for meals at some restaurants, special dinners and dishes, certain beverages, and other amenities.

There's a restaurant on site. You can enjoy a drink at the bar/lounge. WiFi is free in public spaces. A shuttle from the airport to the hotel (available 24 hours) is available for a fee. A terrace, gift shops/newsstands, and tour/ticket assistance are also featured at the business-friendly Merrils Beach Resort I. Limited free parking is available on a first-come, first-served basis. You'll have access to the outdoor pool at a partner property.

Smoking is allowed in designated areas at this 3-star Negril hotel.

  • 55 guestrooms or units
  • 2 levels
  • Self-service laundry
  • Front desk (limited hours)
  • Front-desk safe
  • Tour and ticket information
  • Pool or billiards table
  • Terrace
  • Garden
  • Gift shop
  • Smoking in designated areas
  • Bar or lounge
  • Dining venue
Merrils Beach Resort I possède 55 climatisées dotées de : eau embouteillée (gratuite) et séchoir à cheveux. Les chambres ont un patio. Les chambres comprennent un bureau et un coin salon distinct. Les lits sont dotés de literie de qualité. Téléviseur avec chaînes spécialisées par câble.

La salle de bain comprend : douche avec douche cascade. Les clients peuvent accéder à Internet gratuitement par une connexion sans fil. De plus, les chambres comprennent ventilateur de plafond et rideaux d’obscurcissement. L'entretien ménager est assuré tous les jours et le service suivant est disponible sur demande : fer et planche à repasser.

Langues

Anglais

Commodités de l’hébergement

Pour les familles

  • Accès à une piscine extérieure à proximité
  • Buanderie

Internet

  • Disponible dans toutes les chambres : Wi-Fi gratuit
  • Disponible dans certaines aires communes : Wi-Fi gratuit

Stationnement et transport

  • Service de navette depuis l’aéroport offert jour et nuit sur demande (supplément)
  • Stationnement libre-service gratuit sur place
  • Nombre limité de places de stationnement sur place

Repas et boissons

  • Repas en couple ou privés
  • Un bar-salon
  • Un restaurant

Activités

  • Kayak
  • Piscine extérieure (accessible aux clients)
  • Table de billard

Accessibilité

  • Si vous avez des besoins particuliers en matière d’accessibilité, veuillez communiquer avec l’hébergement à l’aide des renseignements contenus dans la confirmation reçue après la réservation.
  • Aucun ascenseur
  • Entrée bien éclairée

Commodités de la chambre

Divertissement

  • Téléviseur de 32 po avec chaînes spécialisées par câble

Chambre

  • Literie de qualité
  • Rideaux d’obscurcissement

Salle de bain

  • Douche
  • Douche cascade
  • Papier de toilette
  • Savon
  • Séchoir à cheveux
  • Serviettes fournies
  • Shampooing

Repas et boissons

  • Eau embouteillée gratuite
  • Service aux chambres restreint
  • Service de champagne

Autres

  • Bureau
  • Climatisation
  • Coffre-fort
  • Coin salon distinct
  • Fer et planche à repasser sur demande
  • Ventilateur de plafond

Politiques

Arrivée

Arrivée de 14 h à minuit
L'arrivée tardive est octroyée selon la disponibilité.
Âge minimal pour l’enregistrement : 18 ans

Départ

L’heure limite de départ est midi.

Instructions spéciales pour l’enregistrement

La réception est ouverte tous les jours de 7 h à 19 h.
Le personnel de la réception accueillera les clients pendant des heures restreintes.

Méthodes d’accès

Réception à des heures restreintes

Animaux de compagnie

  • Merrils Beach Resort I n’accepte pas les animaux de compagnie ni les animaux d’assistance.

Enfants et lits supplémentaires

  • Children are welcome.

Types de paiement

Renseignements importants

Extras en option

Les frais et les dépôts indiqués ci-dessous seront facturés au moment de l’octroi du service, de l’arrivée ou du départ.

  • Service de navette aéroportuaire : 80 USD par personne (aller simple)
  • Navette - enfant : 40 USD (aller simple), (de 3 à 11 ans)
  • Coffre-fort dans la chambre : 0 USD par nuit

Cette liste n’est peut-être pas complète. Les montants des frais et des dépôts peuvent changer et pourraient ne pas comprendre les taxes.

À savoir

Des frais par personne supplémentaire peuvent s’appliquer et varient selon les politiques de l’établissement.
Une pièce d’identité avec photo émise par le gouvernement et un dépôt en espèces, une carte de crédit ou une carte de débit pour couvrir les frais accessoires peuvent être requis à l’arrivée.
Les demandes spéciales sont sujettes à la disponibilité au moment de l’enregistrement et peuvent entraîner des frais supplémentaires. Les demandes spéciales ne peuvent pas être garanties.
Le nom du détenteur de la carte de crédit utilisée à l'arrivée pour payer les frais accessoires doit correspondre au nom principal de la réservation.
Cet hébergement accepte les cartes de crédit, les cartes de débit et l’argent comptant.
Cet établissement se réserve le droit de préautoriser la carte de crédit du client avant l'arrivée.
Les clients supplémentaires peuvent faire l'objet de suppléments, conformément à la politique de l'établissement.
Une pièce d’identité avec photo émise par le gouvernement et un dépôt en espèces, une carte de crédit ou une carte de débit pour couvrir les frais accessoires peuvent être requis à l’arrivée.
Les demandes spéciales dépendent de la disponibilité au moment de l’enregistrement. Elle ne peuvent être garanties et peuvent occasionner des frais supplémentaires.
    Cet hébergement est géré par un(e) hôte professionnel(le). L’offre d’hébergement est associée à des fins commerciales, professionnelles ou d’entreprise. Le nom du titulaire de la carte de crédit utilisée à l’arrivée pour payer les frais accessoires doit correspondre au nom principal associé à la réservation. Cet établissement accepte la carte Visa, la carte Mastercard, la carte Discover, les cartes de débit et l’argent comptant. Cet établissement se réserve le droit de préautoriser la carte de crédit du client avant l'arrivée.

À noter

  • Seuls les clients enregistrés sont autorisés dans les chambres.
  • Les animaux de compagnie et les animaux d’assistance ne sont pas autorisés sur place.

Hébergement également appelé

Merrils Resort
Merrils Beach Resort I Hotel
Merrils Beach Resort I Negril
Merrils Beach Resort I Hotel Negril
Merrils Beach Resort I All Inclusive

Avis pour Merrils Beach Resort I

Avis

7,4

Bien

Note de 10 – Excellent, d’après 6 avis sur 23." "
Note de 8 – Bien, d’après 7 avis sur 23." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 8 avis sur 23." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 1 avis sur 23." "
Note de 2 – Terrible, d’après 1 avis sur 23." "

7,4/10

Propreté

8,0/10

Service et personnel

9,4/10

Commodités

6,6/10

État et installations de l’hébergement

9,4/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 – Excellent

Kristin

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
Will be back next year loved it
Séjour de 5 nuits en mars 2022

8/10 – Bien

Clarence, Cambridge

Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I liked the lush vegetation, location of the room and having a balcony, refrigerator and safe. Didn’t like neighbours smoking beside and under me. I lived with second had smoke 7 of my 14 days. Smoking was also too close to dining area as well as smokers walking right past my table with lit cigarettes no matter where I chose to sit. Smokers prevented me from spending much time at the bar since most of it permitted smoking.
Séjour de 14 nuits en février 2022

10/10 – Excellent

Irene, Commerce Township

Séjour de 5 nuits en janvier 2022

10/10 – Excellent

Shanell

Voyage de couple
Points forts : Propreté, service et personnel, commodités et état et installations de l’hébergement.
I liked this quaint charming hotel, great staff. All very helpful ☺️. Great Jamaica cuisine. Will come back!!
Séjour de 3 nuits en janvier 2022

6/10 – Acceptable

Kathy, Wisconsin

Points forts : Service et personnel
Merrill's 1
The people are great. The food was okay. The decor needs updating. The bed was awful! Very old, no padding and could feel the springs. The buildings are beginning to show signs of disrepair. The drinks were included but in child-sized cups. Certainly not a well stocked bar. Didn't even have tonic, but when I requested it they got a small bottle that lasted part of the week. Great location on the beach. Great price, hotel just okay. We go to Jamaica to walk the beach. That part was amazing.

8/10 – Bien

JOHN, Arlington, Texas

Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : Confort de la chambre
Best All-Inclusive VALUE Ever! JMAC
The property was clean and basic but, as an all-inclusive, extremely well done and a great value. The staff was SUPERIOR with the exception of the front desk that handled your questions with disinterest and a 'Frog Face' ... the first thing that came to mind (exception of Stacey-Ann & Shana). The 'front lines' of the hotel and the worst on the staff. When I brought this up to other staff, I heard the common response, "We hear that all the time ... they are even rude to us". BUT the main purpose of this revue is to give this Hotel a major THUMBS UP for the VALUE of the experience and to celebrate the rest of the awesome staff. At the beachfront restaurants and bars was were the charm began. Big 'shout out' to Tamar, Stanley, Andrew, Marlon, Orville, Donavon and Chef Leason Anderson that were ... simply SUPERIOR! The food was carefully prepared within the food cost budget of the hotel and the dishes that represented the Jamaican cuisine very good. The vegetables were fresh and the fruits locally grown as well. The Red Stripe beer was cold and the hot Jamaican Mountain coffee is some of the best in the world! The happy smiling bartenders also made some amazing fresh fruit and Jamaican rum drinks that were super solid and on par with any of the higher prices all-inclusives on the island. JMAC

10/10 – Excellent

Mary, Martha's Vineyard

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
A microcosm of Negril.
Arrived and was immediately taken up to my room. I hate AC so I opened all the windows to let the balmy, soothing air in and they stayed that way for the entire week. In every instance I felt safe, secure, the security is paramountly important for a woman traveling alone and never was there any question of my safety at any time. The housemen and every member of the staff is warm, friendly, accommodating in every instance, everyone going out of their way to make my stay enjoyable. My room was immaculate and I can't give enough compliments to the people who work at the Merril's I where I stayed.

6/10 – Acceptable

rachel, london

Points faibles : Service et personnel, état et installations de l’hébergement
Mmmmmm not so good
The food was not so good. There was hardly any variety and very basic. lunch time was the worse , I came late once and ended up eating cold chips and chicken wings. They didn't have much cultural food neither and food was always cold. The cocktails were nice but not much variety. The resort is on a public beach where you'll find a lot of people trying to sell things or take you on exertions or men just hollering at you. This can be very annoying when you are trying to sunbath. Choose another resort.

8/10 – Bien

Becky, Wisconsin

Points forts : Service et personnel
16 Days in Negril
I found my stay at Merrils 1 to be very good overall. The room I stayed in was right next to the kitchen and it was quite loud at times. The room was "updated" but the curtains, lamp shade and furnishings were a bit shabby. The staff was friendly although I still found some would take advantage given half a chance. The food was good. Security overall was above average. I appreciated their watchfulness. I would recommend staying here the price is reasonable. The beach is beautiful and overall the grounds were well cared for. I decided to extend my stay and they were very accommodating.

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

Points forts : Service et personnel
Points faibles : État et installations de l’hébergement, confort de la chambre
Staff great, food great, room terrible
Staff great, food from local sources, beach site okay. Room is terrible. Front desk staff are nasty.

8/10 – Bien

Jess, Canada

Points forts : Service et personnel
Good Overall Hotel
I enjoyed my stay At Merrills and it was truly because of the staff. They are amazingly friendly and I would go back to see my new friends again. :)

10/10 – Excellent

berith, fjällbacka, sverige

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
fantastiskt läge
fantastiskt läge,bara ett par meter från stranden.trevlig personal,allt var verkligen jättebra

8/10 – Bien

Jan, Boston, MA

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Great location
Love Negril, have been vacationing there for years. Located about midpoint on 7 mile beach so is accessible to everything. Staff is friendly, food was good and varied. Will definitely go back.

6/10 – Acceptable

Yury, Москва

Отель для активного отдыха.
Отель удобно расположен относительно дискотек,кафе.Питание в отеле без излишеств,но с голоду не умрешь.Отличное соотношение цена-качество.

6/10 – Acceptable

Izett Bishop, Florida, USA

Points faibles : État et installations de l’hébergement, confort de la chambre
Dissatisfied guest
I was assigned to room # 210 which had no soap dish anywhere in the bathroom, no towel bar for hanging towels almost no water pressure in lavitory faucet and unstable water tempreture in shower. in the midst of a warm shower comes a burst of cold water, very unacceptable.

8/10 – Bien

Angie, DC

Points forts : Service et personnel
take advantage of all 3 (for 1)
Great staff and location. This place is not fancy. It has great basic fresh food, not a huge variety but always - nice grilled fish, jerk chicken, fresh veg , soup and salad and a starch at every meal. No kid freindly food except for at breakfast- no nuggets, fries etc. If you have done an all inclusive in Europe this is very similar. As a matter of fact when we were there the place was mostly full of Italians. I was told they are making Merrils 1 exclusivly for an Italian tour operator. Merrils 2 has a small pool and Merrils 3 has a bar on the beach and chaise pads. All 3 are on the beach a few yards from each other. All have a slightly different buffet each day. Go to 1 for a salad then you can go to the next for the main course if you like. They always had plenty of food. Ask for towels at the front desk- they are not fancy either.

8/10 – Bien

Lena, Sweden

Points forts : Propreté, service et personnel
Points faibles : Confort de la chambre
Perfect location and a lot of smiles!
Great location and wonderful staff. If you look for a top class All Inclusive with gourmet food, maybe you should look somewhere else. But if you want a friendly place where you can be yourself on a perfect location with generous and well prepared food together with a big smile and kindness to a good price, this is the place! With three different Merrills nearby, you can choose one of them for food or drinks, depending on your mood for music or quitness, perfect. And you can feel totally safe since there are nice and friendly guards in the premisses.

6/10 – Acceptable

Voyageur vérifié

6/10 – Acceptable

First timer, usa

Points forts : Propreté
First time experience
I enjoy the hotel the food,but my experience was salted by one member of the staff. Security accused me of having external guest in my room after hours. I explained that they had left the property by they did no believed me. Management said they would deal with the situation. I am hopeful.

4/10 – Médiocre

Isy, Pennsylvania

Points faibles : État et installations de l’hébergement, confort de la chambre
Covers Your Basic Needs
I went to Merrils on a girls weekend and chose Merrils based on reviews, location, and price. My experience was that this hotel provided the basic needs but not anything more. The room was basic and adequate. It has 2 beds- 1 twin and 1 double. The maid service was good and staff in the restaurant and bar were pleasant and friendly. The overall facility was a bit run down and not very organized. We had to come back almost every time for fresh towels because they would run out. The pool at Merrils 2 was closed while we were there. The kayaks were also "not available" that week for some reason. Overall the food was tasty but the overall selection was not great. Also we read that there would be entertainment 2 times per week and when we inquired it was reduced to just Saturday night. Overall communication was lacking as well. We had to ask numerous times when and where things take place.

2/10 – Terrible

lou, england

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Not nice at all

6/10 – Acceptable

love JA, london

Points forts : Propreté, confort de la chambre
you get what you pay for
good location good if your on a budget , vegetarian option non existent = hungry

10/10 – Excellent

Cachelle

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Definitely a Place to Stay in Negril
Great place!! Staff friendly and promptly attend to you. Especially the waiters and waitresses.