Note fondée sur 703 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
82 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 janv. 2024 sur Expedia
Notre séjour s’est très bien passé par contre, à notre arrivée nous avions réservé pour une chambre avec vue partiellement sur la mer et il y avait aucune vue même pas partiellement nous avons dû payer un extra de 200$ en plus pour changer de chambre sans oublié l’extra que nous avons payé avec expédia pour une vie que nous avons jamais eu !!!’ Alors j’aimerais avoir un remboursement des frais que expédia mois ont chargé pour la vue partiellement sur la mer que nous avons jamais eu Merci
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 janv. 2024 par Sandy Haven Resort, Gestion de l’hôtel
Dear Danielle: It was such a pleasure hosting you for your beach vacation and delighted you chose us. We really want you to come back soon to enjoy more of our lovely resort Thank you for your kind feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2019 par Sales, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, thank you for staying at the Sandy Haven Resort in Negril. It was indeed our pleasure having you as our guest, and we look forward to seeing you on your next visit.
2 sur 5
par un voyageur

VERY BAD SERVICE AND FOOD - OVER EXPENSIVE

Publié le 24 janv. 2016 sur Hotels
We enjoyed the beach and location but the Hotel is really expensive for the quality of Service, Food and for the old fashioned style of it. It need a renovation now. Very noisy as there were a private party one night without anyone telling us and no excuse about that - the manager is awful and the staff as well. DONT GO, a lot of another small and cool places to go in Negril.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juin 2016 par Sales, Gestion de l’hôtel
We are happy you enjoyed the beach + the location. We also thank you for your take on the quality of service + food. Kindly be aware that this will be brought to the attention of the relevant department so we can make the necessary improvements as we try our best to deliver exceptional service + quality and ultimately ensure full satisfaction of our guests.
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par Traveleurope

Publié le 14 janv. 2014 sur Expedia
Pour : The beach, the access to nearby restaurants along the beach, the swimming pool, the cosyness
Contre : Expensive alcohol and food other than snacks
Emplacement : Negril
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 févr. 2013 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 févr. 2013 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 févr. 2013 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 déc. 2024
Employees were very polite and helpful
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
Great location. Right on the beach. Only one restaurant which was very dark. We always at at the outdoor dining restaurant next door at Cocolapalm. I expected more for the price.