Note fondée sur 532 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
82 % des clients le recommandent
3,3 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juin 2019 sur Hotels
Motel propre, chambres refaites mais on voit qu'il a vécu quand même, vaut le coup pour le prix
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 juin 2018 sur Hotels
4 sur 5
par Nathalie

Moyen

Publié le 7 août 2017 sur Hotels
Suffisant pour une halte d'un soir malgré des canalisations bouchées.. .
2 sur 5
par un voyageur

Don't stay here!

Publié le 22 juill. 2024 sur Hotels
This hotel is very run down. Room OK, beds comfortable. there was only one electric plug in the room and it was partially behind a cabinet. In this day and age of having electronic equipment to plug in this is not acceptable. Also no ice machine and laundry facilities not working either.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Susan,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Mahesh,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
3 sur 5
par un voyageur

Good for what I needed

Publié le 18 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Jeffrey,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juill. 2024 sur Expedia
. Excellent staff. Room was remodeled. Quiet and comfortable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Marianne,We appreciate you sharing your experience with us. We're happy to hear you enjoyed your stay and that our staff was helpful, and we look forward to seeing you again soon.Lilith#Team6
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juill. 2024 sur Hotels
Needs much maintaining.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Traveler, Thank you for taking the time to share your feedback with us. Your comments are highly valued, and we are genuinely sorry to learn that your recent experience was not as positive as we would have liked.Your comments help us identify areas for improvement, and we are committed to using them constructively. If there are specific details about your stay that you believe we could have handled better, please do not hesitate to reach out to us to further discuss your experience.Natalie #team6
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for taking the time to share your feedback with us. It means a lot to us, and we truly hope that you had a great experience with us. If there are any areas where we can make improvements or if you have specific feedback you would like to share, please do not hesitate to contact us. We are looking forward to the opportunity to serve you again in the future!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juin 2024 sur Expedia
A
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Stanley,Thank you for the amazing rating!! Maz K.#Team6