Note fondée sur 210 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,6 sur 5
56 % des clients le recommandent
2,6 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
2,7 Confort de la chambre
2,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2024 sur Expedia
It was clean and comfortable! We were able to relax and enjoy our evening.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Jacky , Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your valuable feedback and kind words, we really appreciate your business.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Jacky , Gestion de l’hôtel
Thank you so much Mr.Alex for staying with us,it’s our pleasure to make you happy, your feedback is greatly appreciated, once again thank you for your business.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juill. 2024 sur Expedia
Such a great little motel owned/operated by the nicest family!! The bed was HUGE and SUPER comfy, the owners went above and beyond to make sure we were comfortable!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juill. 2024 par Jacky , Gestion de l’hôtel
Thank you Rikki for feedback , we really appreciate your support and business too.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2024 par Dev, Gestion de l’hôtel
We want to apologize for the inconvenience you faced at our hotel.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 juill. 2024 sur Expedia
When we arrived at the property the office had a terrible smell. Even know their website states they take pets they told me that pets were not allowed. I was showed the room and it looked fine. Upon actually getting the key and going into the room we discovered there was hair all over the bathroom, the floor was sticky, thwre were burn holes in the linens and curtains, the window was broken.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Jacky , Gestion de l’hôtel
Sorry for inconvenience, we will be working on this issue
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juin 2024 sur Expedia
One the worst place to stay. Unhygenic and not recommended to stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juill. 2024 par Dev, Gestion de l’hôtel
We would like to apologize for the inconvenience you had to face.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juin 2024 par Dev, Gestion de l’hôtel
We want to apologize for any inconvenience you had to face. Please provide us with what went wrong during your stay and we will try our best to resolve that issue for future guests.
1 sur 5
par un voyageur

Should be Condemned!!

Publié le 23 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juin 2024 par Dev, Gestion de l’hôtel
We would like to apologize for any inconvenience you had to face at our property.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juin 2024 sur Expedia
For the price it was great I would stay there again and plan to
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juin 2024 par Jacky , Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us , it’s very pleasant to hear from you, please welcome anytime with special discounts, thanks
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juin 2024 par Dev, Gestion de l’hôtel
We hope you had a pleasant stay at our property.