Note fondée sur 526 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 26 juill. 2023 sur Expedia
Toute est ok
par anne valerie
Publié le 28 oct. 2017 sur Hotels
l hotel est situe pres de l i15
vraiment proche et l hotel est mal insonorise
une tres tres forte odeur de curry vous prend au nez quand vous entrez dans l hôtel dommage
un effort est à faire sur le petit dejeuner
par un voyageur
Publié le 8 août 2024 sur Expedia
Tv not working, guy who xame to gelp dud no t know what ge was doing
par un voyageur
Check Your Credit Card!
Publié le 6 août 2024 sur HotelsWe booked this room on the road on a website and paid in full, in advance. When we returned home, we found that the motel made a separate charge to my credit card. Now I have to send in copies of receipts, file disputes and work to get my own money back - AFTER they were paid in advance.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Mark, Gestion de l’hôtel
The seperate charge was a 50 deposit that was held. This is a policy on prepaid reservations through Expedia. The deposit has been reversed now and will show back on your account in a few days.
par un voyageur
Publié le 31 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 30 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur de Cedar City
Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
The property is old, but has been refreshed with new paint and carpet. The breakfast consists of granola bars, coffee, and juice. We opted to get breakfast elsewhere. The hotel was kept clean and the beds were comfortable, which is what is important to us, more the the aesthetics,
par un voyageur
Publié le 15 juill. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 14 juill. 2024 sur Hotels
The hotel is just ok no well maintained.
par un voyageur
Publié le 11 juill. 2024 sur Expedia