Note fondée sur 170 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
86 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 avr. 2023 sur Expedia
Très bien situé, possibilité d’avoir vue sur la mer mais petit balcon. Le réceptionniste très accueillant et à l’écoute! Seul bémol apportez vos bouchons car ce n’est pas insonorisé!
4 sur 5
par un voyageur

Séjour sympathique à Nerja

Publié le 22 mars 2022 sur Hotels
Sympathique Hostal au pied du balcon de Nerja. Proche de tout. Jolie décoration et relativement bien équipé. Seul manquait un mini réfrigérateur. L’hostal était en travaux alors nous n’avons vu personne et le petit déjeuner était dans un autre hostal.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mars 2022 par Eva, Gestion de l’hôtel
Hola Cristian , como somos Hostal , no tenemos la Recepción 24 horas abierta , te agradecemos q nos valores bien , y esperamos verte de nuevo por aqui , con nuestra cafetería totalmente renovada Un Saludo
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 nov. 2021 sur Hotels
Très bon séjour, hôtel idéalement placé. Chambre propre et confortable.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 oct. 2024 sur Hotels
There was a reception desk at this hotel despite the check in details given by hotels.com
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Guest Experience Manager - Dorobe Hotels, Gestion de l’hôtel
Dear Jeanette,We appreciate your nice review, thanks very much for sharing it.We look forward to welcoming you back in the near future.Best regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Guest Experience Manager - Dorobe Hotels, Gestion de l’hôtel
Dear Bengt, Thanks very much for your excellent rating!We are glad to know you have had a very enjoyable stay.Best regards
4 sur 5
par un voyageur de Gütersloh

Publié le 25 sept. 2024 sur Expedia
Very nice place to stay. Staff friendly and helpful lovely area to stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Guest Experience Manager - Dorobe Hotels, Gestion de l’hôtel
Hello Geoffrey,Thanks so much for your lovely review.We look forward to welcoming you back soon!Best regards
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 sept. 2024 sur Hotels
The hotel is well located and reasonably priced. It offers rooms with balcony or patio but our balcony and others look out over other internally facing balconies. We had a safe but no fridge or drinks facilities. The promised discount for guests having dinner was not applied, the meal was average quality but expensive and breakfast was uninspiring and self service. This was a disappointing holiday venue rescued only by it’s location.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Guest Experience Manager - Dorobe Hotels, Gestion de l’hôtel
Dear Colin,Thank you for sharing your feedback. We regret that some aspects of your stay, like the balcony view and dining experience, did not meet your expectations. We aim to provide clear information about our room amenities and services, and we're sorry for the oversight regarding the dinner discount. Your feedback on the breakfast and meal quality is also noted and will help us improve. We hope to have the opportunity to provide you with a better experience in the future.Kind regards,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Guest Experience Manager - Dorobe Hotels, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your positive rating.Best regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Guest Experience Manager - Dorobe Hotels, Gestion de l’hôtel
Thanks so much for your excellent rating, Michael!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Guest Experience Manager - Dorobe Hotels, Gestion de l’hôtel
Hola Manuela,Aunque no especifica qué es lo que no le ha gustado de nuestro hostal para poder trabajar y mejorarlo, lamentamos sinceramente no haber cubierto sus expectativas.Un saludo