Note fondée sur 58 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
96 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Très bien

Publié le 13 avr. 2016 sur Hotels
Très bon Hotel, avec deux piscines. Très agréable pour se détendre, en revanche il y a très peu de choses à voir autour... La carte du restaurant est très bien, quoi qu un peu cher. Les chambres sont très grandes et la literie très agréable.
5 sur 5
par un voyageur de Delhi expat

Very exclusive hotel

Publié le 18 mai 2011 sur Hotels
For demanding people who love the Luxe. Absolutly great!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 févr. 2021 sur Hotels
Was good and peaceful stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mars 2021 par Management , Gestion de l’hôtel
Thank you for your wonderful review , We are looking forward to your next visit.
1 sur 5
par un voyageur

Garbage hotel , even worse food

Publié le 20 févr. 2019 sur Hotels
Old run down hotel with dirty pool , found toothpicks in my food where I almost choked . Hotels.com didn’t compensate me for this horrible experience, neither did the hotel . Spend your hard earned money somewhere else
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mars 2019 par Manager Sol de goa, Gestion de l’hôtel
Dear Akash, Thank you for taking the time to post your feedback on the hotel and we regret that you had such a bad time. With regards to your food, the item in your food wasn't toothpicks, but thyme sprigs which are usually served in our Pasta as the chefs at our fine dining Restaurant use fresh thyme. The chefs did not charge you for the meal since you were unhappy, even though it was no fault of thiers. With regards to the dirty Pool - we have two Pools one in the courtyard adn one on the deck that have been renvoated in 2018 - so it is surprsing that you had an issue - especially sicne we received no complaints during your stay. We explained these issues to Hotels.com that we made no mistakes when you were here - hence did not see the need to refund you for your stay. The above misunderstandings nnot withstanding, we sincerely hope you will return to the Hotel and promise that your next trip will be truly memorable and reflective of how good we really are. Regards, Manager Sol de goa
5 sur 5
par un voyageur

Little heaven down a dirt track

Publié le 6 févr. 2019 sur Hotels
We were very surprised at the welcome we recieived It is a lovely hotel and was upgraded to a suite staff are absolutely wonderful well tried by the new french owners who have only required property 4mounths ago They have work going on on which we were told about but did not interrupt our stay Food was superb and well presented Would highly recomend
5 sur 5
par un voyageur

Klein und fein

Publié le 28 sept. 2018 sur Hotels
Eine richtige Perle im Grünen mit zwei wunderschöne Pools und freundliche, hilfsbereite Mitarbeiter: wir waren herzlich empfangen und persönlich betreut. Das Hotel ist seit kurzem unter neuen Management und - obwohl es jetzt schon traumhaft ist - erstrahlt demnächst in neuem Glanz.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 févr. 2018 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

A great getaway

Publié le 25 janv. 2018 sur Hotels
The property is super a bit tired, but the staff make an effort. It’s a good getaway . The food was good.
5 sur 5
par Jayshree

Good

Publié le 9 mars 2017 sur Hotels
Amazing goo for walking Good beaches Best food in the world
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur

Great stay

Publié le 28 janv. 2017 sur Expedia
Very big and beautiful room, well decorate and clean. Good food and friendly staff. Highly recommended