Note fondée sur 42 évaluations de clients

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4,6 sur 5
82 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Conforme à la description

Publié le 22 août 2017 sur Hotels
Parfait.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 nov. 2018 par Helena Resort Team, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you very much for your review! We are happy that you enjoyed your stay with us and hope to see you in the future. All the best, Helena Resort Team
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 août 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 juill. 2023 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 sept. 2022 sur Expedia
Excellent!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 sept. 2022 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 juill. 2022 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Coming up Roses

Publié le 6 juill. 2021 sur Hotels
This is an amazing hotel with GREAT Chefs and Staff. Everyone was so friendly. The all inclusive was nothing short of 5 star. I’d recommend this hotel to anyone staying in Sunny Beach.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juin 2021 sur Hotels
Nice personal and the room Is according 5 starts standard.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 juin 2021 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 oct. 2019 sur Expedia
If the Royal Palace Helena Park Hotel was an all inclusive cruise ship, it would be known as the Titanic not because of the level of service but the experience... -not issued wrist bands upon arrival and were refused drinks and when the bartender called the front desk they were told we weren’t untitled to drinks. Had to go back to front desk to get wrist bands -took numerous trips to the front desk to have the minibar switched over to the all inclusive package -air conditioning was shut down for the season so the room was 28 degrees -staff that just didn’t seem to know what they were doing, was very confused about what is included in the all inclusive package, the bar staff doesn’t know when the restaurant opens etc... They tout themselves as an ultra all inclusive, but they are far from it. This is suppose to be a 5-star resort, but in reality it’s more like a 3-star. Maybe we just got unlucky, but would not recommend this place to friends and would not stay there again.