Note fondée sur 3 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,0 Propreté de la chambre
2,3 Service et personnel
2,3 Confort de la chambre
2,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 27 sept. 2019 sur Hotels
Полностью оправдывает потраченные средства
par un voyageur
Publié le 26 juin 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2019 par Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Sir/Madam,
We are sorry to hear that you did not enjoy the hotel. It is not clear however why you felt unhappy. We do apologise for any inconvenience.
Kind regards:
Royal Bay Hotel Management
par un voyageur
Nicht empfehlenswert, alt ,dreckig , unfreundlich.
Publié le 16 juin 2019 sur HotelsMafia ähnliche Verhältnisse bei der Anreise mit dem Auto , man darf nicht bis zum Hotel fahren und wird vorher abgefangen von diversen Parkhändlern, danach geht es mit unfreundlichen Personal mit einem Elektrofahrzeug zum Hotel. Miserablen Empfang , Zimmer riechen feucht und sind total veraltet und eklig. Buffet Essen ist absolut Grenzfertig. Nicht empfehlenswert.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2019 par Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Sir/Madam,
We are sorry to hear that you did not enjoy the hotel. Elenite holiday village is a car free area and no cars ale allowed inside. This is why it is quite preferred resort from young families with children. As an ex Iberostar hotel, we are proud of our beautiful reception and our rooms. It is very sad that they were not according to your taste. We normally feed around 400-500 people in the hotel and everybody is happy with the food.
We wish you luck on your next holiday.
Kind regards
Royal Bay Hotel Management