Note fondée sur 340 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
73 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 oct. 2024
The air conditioner in our room did not work. We opened the window, no screen. Ice machine broken, but the front desk had ice to hand out. Fans in common areas, air conditioning should be functioning.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 sept. 2024 sur Expedia
If I could give 0 stars i would! Dirty, smelled of cigarettes, mold and something we couldnt pinpoint. There are people living there that seemed to be partaking in illegal activities. We paid for 2 nights and left first thing in the morning after the first night. Did not feel safe at this establishment and highly recomend going to fort scott if you need to be in Nevada for anything.
2 sur 5
par un voyageur

Avoid the place

Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
Where to start. 3 night stay, I had to redo my room key each morning. Breakfast was bad. The entire 2 story motel smelled of curry. The ice mahine was briken. The clothes washer stole my money. The pool looked poor. I would not dip a toe in. The shower handle thing was hanging. Poor water pressure . There are full time residents living there .
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
One of the best stays,great coffee/breakfast, wonderful staff,clean,accommodations.will stay there again
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 sept. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 sept. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 sept. 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 sept. 2024 sur Expedia
Poor facility
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 sept. 2024 sur Hotels
Microwave didn't work but NO BED BUGS!!!