Note fondée sur 237 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
92 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2024 sur Expedia
La vue est magnifique. L’hôtel est propre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Mehmet Kaymak , Gestion de l’hôtel
Hi Sarah ; ; First of all, thank you for choosing our hotel. We also thank you for your comments. We were pleased to meet you. See you again soon. best wishes
3 sur 5
par un voyageur

Non

Publié le 22 sept. 2023 sur Hotels
rapport qualité prix n'est pas du tout la . avec 200euro la nuit vous pouvez trouver beaucoup mieux. 1-après 10h de route on arrive à 7h du matin à la reception , on présente nos passports. Meme pas un verre d'eau . le réceptionniste déja entrein de nos proposer leurs sortie privé à triple prix. Vous imaginez 10h de trajet , à 7h du matin. D'ailleur y avait une belle vue de ballons à l'extérieur on l'a raté parce qu'il proposer c'est sortie bréf il propose Aussi son petit dejeuner en extra . dans tout les hotels que j'ai visité quand j'arrive tôt le petit dejeuner est donné bréf ça c'est son droit . 2-la piscine est glacé en mois de septembre ou il fait froit a cappadoce . 3-les chiens de rue qui circule devant la piscine est dans toute l'hotel, ils sont pas aggressif mais si vous n'aimez pas vous etes pas servie. 4-les mouches partout meme dans les chambres 5-y a quelque points positifs heuresement vu le prix de l'hotel, le petit dejeuner correct . la vue sur les ballons le matin malgré je vous conseille d'aller sur les valley . y a des vues panoramique . Le jaccuzi dans la chambre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2023 par Koray SÖNMEZ , Gestion de l’hôtel
Hi Yacine ;First of all, thank you for choosing our hotel. But there are a few things wrong with your comments. You came to our hotel early in the morning, many of our guests like you prefer bus travel. And since it is a long journey, you may be tired. We showed you areas where you can sit to relax. You said you would not accept it and go on tour. This is a hotel and we ensure the accommodation of our guests first. Check-in and check-out times are clear. Unfortunately, we cannot let you into the room when the room is full. You must wait like our other guests. You ask questions about the region, we can help you. If you want to see the balloons flying outside, you first watch the view, then we can answer any questions you want whenever you want. It is a custom and tradition that we ask our guests what they would like to drink at the entrance. But if you say there is no need, we will not insist. You request, we serve.Nowhere in the world is breakfast given free on the first day. You also get breakfast for a fee. If it's expensive, you can say so. There are many places that serve breakfast close to our hotel. You could go there too.Unfortunately, September is a little cold this year. In our hotel's specifications, it does not say that our pool has underfloor heating. That's why the water is heated by solar heat. The pool may be cold at certain times. But if you use our pool between 14:00 and 16:00, it will not be cold. The pool is cold because you used your choice around 17:30 in the evening.Thanks for the other comments. In your last positive comment, you said that the breakfast was very good. thank you for this.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2021 par Koray SÖNMEZ , Gestion de l’hôtel
Hi Nicolas ; Thank you for your positive point . We hope to see you again in the future. best wishes
5 sur 5
par un voyageur

Séjour merveilleux

Publié le 19 oct. 2020 sur Hotels
Excellent petit séjour dans cet hôtel Très atypique à Cappadocia. Buffet du Petit déjeuner super sympa au bord de la piscine, et merveilleux sunrise 😍 Merci beaucoup à Araberik pour cet accueil, nous recommandons cet hôtel les yeux fermés !!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 oct. 2020 par Koray SÖNMEZ , Gestion de l’hôtel
Hi Deborah ; Thank you for your positive commentary.We were very pleased to know you.We hope to welcome you back to the Doors of Cappadocia as soon as possible. best wishes
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur

Proche du centre ville de goreme, vue spectaculair

Publié le 21 sept. 2017 sur Expedia
Petit dejeuner copieux, personnel super sympa ( semih etait d'une sympathie!!!) N'hesitez pas a demander conseil au personnel de l'hotel pour les visites, ils sont a l'écoute. L'hotel etait propres, les chambres spacieuses avec une clim fonctionelle.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mars 2018 par CEYLAN AKIN , Gestion de l’hôtel
THANKS FOR GOOD ADVİCES ,,,
4 sur 5
par Leila de Paris

Publié le 8 août 2016 sur Hotels
Belle chambre avec une climatisation sans bruit. Personnel tres gentil et bon petit dejeuner. J ai beaucoup aimé la décoration et surtout la superbe vue!!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 nov. 2016 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest ; Thank you for sharing your experience from your recent stay with us at DOORS OF CAPPADOCIA on hotels.com. We are pleased to read that you enjoyed your stay with us and that you were happy with the services provided by our colleagues. We are also happy to hear that you enjoyed our services and facilities.We have shared your comment with the teams and they are equally happy to hear that you had a super stay with us. Once again, thank you for taking the time to post your review on hotels.com We look forward to welcoming you back on your return to DOORS OF CAPPADOCIA . Best Regards Perihan ÇAKIR General Manager
5 sur 5
par Julie de Lyon

Hôtel de charme

Publié le 25 juin 2015 sur Hotels
Cet hôtel est magnifique et très bien situé au centre ville. Les chambres sont conformes aux photos et quel plaisir de profiter d'un feu de cheminée...
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
スタッフの対応がとても優しかったし、色々と助けてもらえました。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Koray SÖNMEZ , Gestion de l’hôtel
thanks for your comments, we are happy to know that you enjoyed our hotel .We were very pleased to know you.we look forward to welcoming you back again in the very near future. best wishes
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Koray SÖNMEZ , Gestion de l’hôtel
Hi Neşe ; thanks for your comments, we are happy to know that you enjoyed our hotel .We were very pleased to know you.we look forward to welcoming you back again in the very near future. best wishes
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 sept. 2024 sur Expedia
Satisfactory property. The beds in our double room jr suite felt outdated (sank in). Small, quiet and intimate. Beware there are lots of steps but I feel that’s everywhere in Cappadocia. Breakfast was enjoyable although I would have preferred more protein options. The WiFi was not working the last night so that was a shortfall.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 oct. 2024 par Mehmet Kaymak , Gestion de l’hôtel
Dear;I greet your nice comments with my warmest wishes. We were very pleased to see you among us. Since there was a general internet problem, it was reflected on us as well, we are working one step further to provide you with better service.Hoping to see you againBest regardsMehmet Kaymak