Note fondée sur 607 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
80 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par Françoise de nantes france

très bon hotel

Publié le 21 août 2016 sur Hotels
très bon hotel, propre, au calme (par rapport aux autres hotels sur le bord de la IH35) Bon rapport qualité prix Piscine
4 sur 5
par Françoise de nantes france

très bon hotel à New Braunfels

Publié le 21 août 2016 sur Hotels
Très bon hôtel, plus au calme que ceux au bord de la IH35. Très bon rapport qualité/prix. Piscine. Personnel accueillant.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 août 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Disgusting.

Publié le 11 août 2024 sur Hotels
America’s “best” value inn has serious cleanliness and pest control issues. I made a mistake and booked ABVI in 2 separate cities on our road trip. After canceling the first night in Brenham due to cleanliness and bug issues, we tried to cancel the next 2 nights in New Braunfels. They wouldn’t let us and assured us we wouldn’t have the same issues in New Braunfels as these are “independently” owned. So we gave it a shot. When we got to New Braunfels and checked in we got the entire family (2 adults and 3 children) out and into the room and it was a near mirror image from the previous night. So we packed up and left. Guy at the front desk said they would cancel us, I just needed to call the GM. Called the GM and he said they were gonna keep our money. He said he had receipts from pest control. Maybe he wanted me to use the receipts to smash the bugs in the room? I’m not sure. I’m not talking about a couple of bugs at the front, I’m talking about pests far into the room where “if” the building was sprayed, the bugs would have surely walked over some of it and at least been sick. These crawlers were at full strength. We ended up with fun memories from the trip and since we didn’t stay at ABVI, I won’t have to listen to my kids tell the story about the time bugs crawled on them in their sleep while they were in a sheltered building.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par Kush B, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. While wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely, Kush B.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
El hotel ya está muy viejo , la habitación está manchada de las paredes . La alberca en muy malas condiciones , no entiendo la puntuación que tiene en Expidia por que en otras páginas si tiene mala puntuación
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Kush B, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. While wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely, Kush B.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 juill. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur de glen rose

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juill. 2024 sur Hotels
It is what you get when you stay at a cheap motel.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 juill. 2024 sur Expedia
Muy bueno
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juill. 2024 par Kush B., Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!