Note fondée sur 737 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
79 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 sept. 2023 sur Expedia
Je le recommande sans hésitation.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2023 par Bryce, Gestion de l’hôtel
Thank you for the positive feedback!
4 sur 5
par un voyageur

Très bon rapport qualité prix

Publié le 27 juin 2016 sur Hotels
Hotel très bon rapport qualité prix confortable neuf . Très mal reçu par un des membres du personnel
4 sur 5
par nathalie

Arrêt de passage

Publié le 12 août 2015 sur Hotels
Bon pour un arrêt direction Grand Junction.... Bon service....
5 sur 5
par richard de France

juste pour une étape

Publié le 28 sept. 2014 sur Hotels
Hotel sympas avec un très bonne accueil et surtout la piscine chauffé avec jacuzzi !! très bien après beaucoup de route !!! sinon pas grand chose a faire autour de l hôtel très bien pour une nuit pour ce reposer !
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 oct. 2024
the last night we were there at 1 am there was some extremely loud banging in the storage room right next to our room. It went on for about an hour or so. Other then that the facility was nice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2024 par Front desk, Gestion de l’hôtel
Dear Catrina,Thank you for your feedback. We’re glad to hear you enjoyed the facility, but we sincerely apologize for the loud banging you experienced in the storage room. That’s certainly not the experience we want for our guests. We’ll investigate the issue to ensure it doesn’t happen again.We appreciate you bringing this to our attention and hope to welcome you back for a quieter stay in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
We stay at 202 room have a lot of insects in the walls came in maybe from the air conditioning unit
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Bryce, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us, we are sorry you had some issues with insects in your room.
3 sur 5
par un voyageur

Too bad it's the only hotel in town

Publié le 12 août 2024 sur Hotels
Recent updates to flooring and paint do not turn a cheap hotel into a luxury (priced) hotel. Musty smell. Only window had breach between its layers making the window translucent instead of transparent. It was clean.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Bryce, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us, we are sorry we did not meet your expectations.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Expedia
This hotel is dated and farther away from the Glenwood attractions than I thought it would be (my mistake). The staff were not friendly, the property is dated and the breakfast was nothing great. Won't stay here again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Bryce, Gestion de l’hôtel
Sorry we did not meet your expectations.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Bryce, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Nice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Bryce, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us, we hope to see you again in the future!